Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

DIY - Ombre shorts

16.8.12

Hello hello! :D

  In urma cu vreo saptamana citeam articolul Iuliei DIY cum poti transforma blugii vechi si tociti intr-o pereche de blugi la moda si mi-am adus aminte ca am o pereche de blugi 3/4 care nu imi placeau deloc si pe care nu i-am mai purtat de vreun an :D Pentru ca imi place trend-ul ombre mult, m-am gandit sa ii fac ombre :))

   Am luat blugii, am inceput sa ii tai si am stat bine sa ma gandesc daca vreau sau nu tiv la ei, m-am hotarat ca vreau tiv, asa ca am rugat o vecina sa-mi faca un tiv la ei.

(hop si iepurele in poza :D)

   Bun, dupa ce mi-am primit pantalonii inapoi, m-am dus in baie, am pus niste apa intr-un lighean si am turnat clor (a fost mai multa apa decat clor), pantalonii i-am prins de un umeras si i-am inmuiat. (in tutorialul pe care l-am ales, spuneau ca dureaza 15 minute....la mine a durat vreo 2 ore pana sa fiu multumita).

   Dupa ce s-au decolorat, i-am bagat in apa si otet (am inteles ca asa opresti procesul de decolorare) si i-am lasat sa se usuce pana a doua zi, apoi i-am baga la masina de spalat (singuri).

  Nu sunt in totalitate multumita :( De ce? Pentru ca pe fata mi-a ramas o pata si pe spate mai multe...ma tot gandesc cum pot sa decolorez numai bucatile alea, m-am gandit cu o periuta de dinti sa frec clor :)) O sa incerc ceva maine si o sa va anunt daca a iesit ceva sau am stricat tot :D

 :( (trebuie sa tai si din buzunare :D)

   Dupa ce ii fac frumosi o sa incerc sa va arat un OOTD cu ei, asta daca intre timp nu vine iarna :))) pentru ca mie mi se intampla de chestii ciudate :)) (glumeam :D). Totul e super simplu, dar nu era pregatita pentru pete si sunt cam dezamagita, ba chiar m-am gandit daca sa postez sau nu, dar m-am gandit ca au iesit destul de bine dacar nu erau petele alea acolo. Daca vreti vreun articol de imbracaminte ombre, go for it :D

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*