Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

No7 Sunkissed Mosaic Bronzing Powder Review

10.8.12

Hey :D

    Uuuuu mi-am dorit foarte mult pudra aceasta bronzanta, de cum am vazut-o am stiut ca trebuie sa o am. Am fost atat de norocoasa incat am castigat-o la giveaway-ul lui Katynel in urma cu ceva timp si de la primul swatch m-am indrgaostit de ea. In general imi e foarte greu sa-mi aleg blush-urile si pudrele bronzante din cauza tenului deschis la culoare, dar aceasta mi se potriveste perfect, cu siguranta este unul dintre produsele mele favorite.

No7 Sunkissed Mosai Bronzing Powder - 10 gr - 35-40 lei;


   Nu ii gasesc o descriere oficiala pe net, dar nu i-as contrazice oricum pentru ca sunt indragostita de produs :)
  • deloc prafoasa;
  • se aplica extrem de frumos, foarte usor de blenduit;
  • posibilitatea a o folosi pe post de blush dar si pe post de bronzer;
  • are mici particule sclipitoare pe care eu nu le observ atunci cand o aplic si ma bucur foarte mult pentru ca in general imi plac blush-urile si bronzerele mate;
  • pretul este mai mult decat acceptabil;
  • ambalajl elegant, oglinda maricica inauntru;
  • n-a disparut de pe fata pe timpul zilei, (n-am avut niciodata probleme de genul) a stat la locul ei de cand am aplicat-o si pana cand m-am demachiat seara;

 (cu multa usurinta puteti obtine 4 nuante dintr-un singur produs)

   Din start orice produs pe care pot sa-l folosesc in mai multe feluri ma cucereste, in calatorii nu trebuie sa mai iau dupa mine blush-ul si bronzer-ul, o iau direct pe acesta si am salvat spatiu in portfard :) Cu siguranta acesta este un produs pe care il voi reachizitiona dupa ce o voi termina.

   Ce parere aveti despre pudra de la No7? Aveti un produs asemanator pe care-l indragiti mult? :)

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*