Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Rotd: Taitei cu legume si carne in sos de soia

21.8.12

Hello ladies :)

   Recunosc, sunt obsedata de macarea chinezeasca, as putea sa mananc dimineata, la pranz si seara, efectiv nu pot sa ma satur. Sambata mi-au facut ai mei o surpriza si mi-au adus niste taitei, de cum i-am vazut mi-au trecut prin cap diferite moduri de a ii prepara :))

Starring King Cook Noodles - (15 lei -Auchan)

Ingrediente:
  •  taitei (am folosit doua bucati (?!?!?) din pachet);
  • carne de pui, porc, vita (pentru mine am folosit porc, pentru prietenul meu am folosit piept de pui)
  • morcov;
  • ardei gras;
  • ceapa (nu si pentru mine :D).
  • sos soia (Blue Dragon Light, mi se pare cel mai bun);
  • 1/2 lingurita faina;
  • apa.
    Taiem morcovul rondele, ardeiul gras fasii si ceapa in bucatele cat mai mari si le punem la prajit. (ordinea in care le-am pus: morcov (am asteptat sa se inmoaie putin), ardei si la final ceapa)

(dupa ce s-au rumenit, le-am scos si le-am pus pe un servetel ca sa se absoarba uleiul)
   
   In uleiul in care am prajit legumele prajim si carnea, dupa ce incepe putin sa se prajeasca arunc uleiul din tigaie si o las sa se rumeneasca bine fara ulei.



   Pun la fiert o cratita cu apa, astept sa fiarba apa, opresc focul si pun taiteii inautru. Din cand in cand ii mai amestec cu o furculita si cand s-au imprastiat peste tot ii mai las in apa cam 5-10 minute. Ii strecor si ii las in cratita pentru moment.

   Adaug legumele peste carne si torn sosul de soia, torn dupa ochi, as putea spune cam jumatate de sticluta de soia, presar faina si in cateva secunde sosul incepe sa se ingroase moment in care adug putina apa (tot dupa ochi) si mai las putin sa fiarba pana vad ca incepe sa se ingroase din nou sosul.


    Adaug in tigaie taiteii si incep sa amestec de mama focului :))


(daca nu sunt multumita mai adaug cateva picaturi de sos de soia)

   Si rezultatul final:
 (portia prietenului meu)

(portia mea de la pranz, eu n-am pus ceapa pentru ca nu imi place :D)

  Niciunul dintre noi nu mai respira cand ne-am apucat de mancat :)) Nu stiu exact cum se prepara in restaurante, din ce-am mancat de-a lungul timpului asa mi-a trecut mie prin cap ca s-ar prepara :)) Pentru cei ce n-au incercat pana acum, vreau sa va spun ca e destul de sarat, daca nu va place manacarea sarata nu cred ca o sa fie pe gustul vostru :/

   Asa ca daca n-ati incercat pana acum si sunteti curiosi (mancarea chinezeasca e destul de scumpa la restaurant, cel putin pentru noi), trebuie neaparat sa incercati, e un deliciu :D

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*