Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Back To School Make-up cu Red is the new Blonde: Keep it simple!

26.8.12

Heeeeey! Hey! Hey! :D

   Uh parca a trecut o vesnicie de la ultima postare, a venit caldura, mi-a pierit cheful de orice, ma misc cu viteza melcului :))) Impreuna cu Alexandra, m-am gandit sa facem o serie de machiaje potrivite pentru scoala/facultate.

  Incerc sa-mi aduc aminte cum ma machiam pe vremea cand mergeam la scoala si-mi aduc aminte ca am inceput sa ma machiez prin clasa a 10-a si ma rezumam la ceva foarte simplu, iesem in evideta prin orice altceva, dar cu siguranta nu prin machiajul pe care il purtam :D M-am gandit ca primul machiaj sa fie extrem de simplu, in mare parte este exact ceea ce purtam si eu la scoala pe la inceput, cand nu stiam mare lucru despre make-up (si ca sa nu gresesc, preferam sa fie totul cat mai simplu).

   Am incercat sa folosesc produse foarte accesibile la pret pentru a realiza acest machiaj pentru ca imi aduc aminte ca nici eu nu imi permiteam multe chestii pe vremea cand eram la liceu si sa va fie usor sa le gasiti daca va plac :)

   Am aplicat pe pleoapa acelasi corector pe care-l folosesc si  pentru cearcane si peste corector am aplicat primer. Am folosit fardul duo de la Elf Berry Mix de care sunt super dezamagita pentru ca sta foarte prost la capitolul pigmentare si e foarte prafos si am conturat ochiul folosind un creion dermatograf colorat.



   Pe fata am aplicat crema hidratanta si un amestec format din: putin fond de ten cu putina crema cu SPF pentru ca imi place sa-mi mai vad tenul pe sub fondul de ten (recomand sa evitati incarcarea fetei), daca va confruntati cu probleme va rog sa incercati sa le tratati si sa nu aplicati tone de fond de ten pentru ca nu asa rezolvati problema, incercati sa folositi un produs cu o acoperire mica sau medie si sa acoperiti imprfectiunile cu un corector. Am aplicat corector, pudra, blush si putin ruj si gata, sunt pregatita sa ies pe usa. As putea sa spune ca in zilele in care nu am timp, apelez la acest machiaj :)





   Si pentru ca mi-a fost foarte cald, mi-am prins parul intr-un coc, folosind doar trei agrafe (asta in situatia in care nu aveti niciun elastic si aveti doar agrafe :D)


Produse folosite:
  • pentru ochi: Corector Oriflame Studio Artist, Primer mineral Elf (puteti sa-l folositi si pe cel din gama Essentials, nu e nicio diferenta); fard duo Elf Berry Mix, fard Elf Day 2 Night (prima culoare din stanga pentru iluminarea coltului intern al ochiului si cea de jos pentru coltul extern al ochiului), creion dermatograf Avon Supershock Blackberry, rimel Avon SuperShock Max.
  • pentru fata: PC Skin Balancing Mositure Gel, Maybelline Affinitone Mineral + PTR Uber-Dry Sunscreen, corector Oriflame Studio Artist, pudra CCuk si blush Elf in nuanta Shy.
  • buze: balsam Nivea Vitamin Shake + ruj Miss Sporty Perfect Color 009 Innocence.
  • sprancene: creion pentru sprancene Rimmel 001 Black Brown si un fard de pleoape din paleta de 88 de culori CS.
    Inca incerc sa ma invat cu noua camera (am trecut la un Dslr Nikon D3100, aparatul pe care mi l-am dorit de foarte multa vreme), ultima poza desi e facuta tot astazi, e diferita, m-am tot jucat pe la setari :D Sunt de parere ca fiecare e liber sa se machieze cum doreste, dar recunosc ca mi-ar placea sa vad cat mai multe domnisoare machiate cat se poate de natural, cel putin ziua. Aveti timp sa ma machiati toata viata :)

   Pentru a putea vedea machiajul realizat de Alexandra va rog sa dati click AICI ♥ A facut o treaba foarteeeeee buna :X:X:X

  As vrea ca acesta serie sa contina cel putin trei machiaje, asa ca saptamana ce vine va mai pregatim unul :D

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*