Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Rotd: Mini Pizza :D

15.8.12

Hey :)

   Ora 14:00, sambata. Senzatie de foame, dar 0 pofta de mancare :)) (mi se intampla atat de des), intre timp apare o pofta de pizza, sa cumpar sau sa fac? Dureaza mult sa o fac una mare de la 0, fac mai bine cateva mini (in mintea mea dura mai putin) :))

Ingrediente: (7 mini pizza)
  • 300gr faina;
  • 100gr gris;
  • 1 lingurita sare;
  • 1 lingurita zahar;
  • drojdie (1 pliculet sau un sfert dintr-un cub)
  • 200ml apa.
   Intr-un castron amestecati faina, grisul si sarea si formati o gaura in centru.


   Intr-un alt recipient amestecat, apa, drojdia si zaharul, lasati cateva minute sa stea.


   Turnati amestecul obtinut din apa, drojdie si zahar peste cel din castron si cu o furculita luati faina de pe margini si aduceti-o inspre mijloc. Incepeti sa framantati, am mai adaugat faina pentru ca mi se lipea de maini si am adaugat si putin ulei, framantati vreo 10 minute. Dupa ce ati framantat lasati aluatul sa creasca cam 15 minute. Rupeti bucati din aluat (in functie de cat de mari vreti sa fie mini pizzele), puneti putina faina pe suprafata pe care lucrati si folosind facaletul intindeti coca, grosimea aluatului inaite sa le bag la cuptor a fost cam de 0.70 cm :))

   Am uns fiecare mini pizza cu un amestec din sos de tomate si oregano si am adaugat putin cascaval ras, dupa care am adauga sunca, carnat si din nou cascaval.


     Le-am bagat la cuptor pentru maxim 15 minute, timp in care aluatul a crescut exact asa cum imi place mie. Un blat pufos perfect, sincera sa fiu nu m-am asteptat sa iasa atat de bine. Am plecat de la ideea de a le manca eu, dar a trebuit sa le impart cu toata casa si nu ne-am saturat, trebuie sa mai fac :))


(pozele sunt facute cu telefonul, era la indemana :D)

   Daca vreti sa va rasfatati in week-end sau in timpul saptamanii trebuie sa neaparat sa le faceti, pentru copii sunt sigura ca sunt o atractie, am comanda sa fac pentru nepotul meu cand mai vine in vizita :)) Reteta nu am inventat-o eu, m-am inspirat de aici: sisterskitchen.ro ( le multumesc pentru idee, a fost super gustoasa :D)

    Ne-a placut atat de mult (si aici ma refer la blat) incat astazi vreau sa fac din nou, dar o sa fac una mare :D

    La multi ani tuturor celor care isi serbeaza astazi onomastica! (unii pe 15, altii pe 8 :D) Sa aveti parte o zi superba alaturi de cei dragi :D

Pofta buna :) Va pup :*