Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

August Favourites

31.8.12

Uh Oh :X

   Sunt atat de incantata, dupa ce am suferit groaznic de caldura vara aceasta, acum a venit timpul anotimpului meu preferat, de cand asteptam momentul. Nici nu pot sa descriu cat de mult imi place toamna, pur si simpul functionez de 100x mai bine decat vara :D (sa va asteptati sa fiu foarte activa pe blog de acum inainte :D).

   In luna august n-am facut absolut nimic interesant, iesiri au fost foarte putine, deci luna acesta am foarte putine produse noi sa va arat :D Sper ca in lunile urmatoare sa se schimbe situatia :))

   Luna acesta o sa sar peste produsele fovorite pentru ingrijirea fetei si a corpului. Produsele pentru ingrijirea tenului le gasiti aici si nu cred ca le voi schimba curand pentru ca momentan tenul meu le indrageste, cat despre produsele pentru ingijirea corpului recunosc ca uit sa le folosesc cateodata, asa ca isi vor face aparitia din cand in cand pe aici :)

Produsele favorite pentru ingrijirea parului:

   Luna aceasta am adaugat un produs care cu siguranta nu o sa-l mai las sa plece :)) E vorba despre:

  • Spary-ul protector de la TRESemme (din pacate nu se gaseste in Romania, l-am primit cadoua de la Alexandra :D)
Parfumul favorit:

   M-am intors la mult iubitul meu parfum de la Ulric de Varens, mai am foarte putin, daaaar imi voi cumpara inca unul.


Ojele favorite:

   Pe cea de la Sephora o pun peste orice oja nimeresc, am purtat-o cel mai des luna acesta :D

  •  Sephora Purple Jewelry;
  • Rimmel 60 seconds 270 Shocker;
Produsele de make-up favorite:

  Am spus sa nu mai pozez in fiecare luna toate produsele, cele pentru fata sunt aceleasi de cateva luni (click aici), rujurile si fardurile le schimb cel mai des :D

  • Rimel Covergirl lashblastfusion;
  • Creion dermatograf Avon Supershock - Blackberry;
  • Eyeliner SlINKy de la myface.cosmetics;
  • Trio C2000 - Ametrine;
  • Quad Revlon 03 Neutra; Khakis.
 
  •  Covergirl wetslicks - Honey Talks;
  • Nivea Vitamin Shake Acai & Wild Apple;
  • Miss Sporty Perfect Color Lipstick - 009 Innocence.
 Accesoriile favorite:

   Pe langa ceasul cu care as dormi la mana (click aici), luna aceasta am purtat extrem de des bratara comandata de pe Ebay si cerceii primiti de la prietenul meu :X


Melodiile favorite:

Gotye feat. Kimbra - Somebody that i used to know;
Rihanna feat. Jay-z - Talk that talk;
Trey Songz ft. T.I. - 2 Reasons;

Filmul favorit:

   Nu stiu daca stiti, dar daca as putea m-as uita non-stop la filme :))) Unul dintre filmele care m-a facut de curand sa plang si mi-a placut tare mult, desi nu este cel mai bun film pe care l-am vazut, a fost: Foster (2011).

   Si asta a fost, am incheiat si luna acesta, de-abia astept lunile urmatoare, toamna asta vreau sa fac poze multe, asa ca o sa ies in cautare de lucruri si locuri interesante de fotografiat :D 

   Va doresc o seara buna si relaxanta :D V-am pupat :*:*:*