Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Back To School Make-up: Oh so fresh

2.9.12

Hey :)

   Al doilea look din seria "Back to school make-up" este la fel de simplu de realizat ca si primul, trebuie sa ne miscam rapid dimineata, n-avem timp de opere de arta. Din ultimul an de liceu am invatat sa ma trezesc cu cel putin jumtate de ora inainte ca sa pot sa ma aranjez asa cum imi place. M-am gandit ca acest look este potrivit pentru fetele de clasa a 11-a/12-a, am adugat putina culoare pe pleoape si am conturat cu o culoare in acelasi ton cu ce-am folosit pe pleoape. Pe buze am adaudat un ruj putin mai colorat decat cel pe care l-am folosit data trecuta. E un machiaj potrivit pentru scoala, cat si un machiaj potrivit pentru zi. Sub nicio forma nu vreau sa spun ca trebuie sa va machiati la scoala, dar daca deja o faceti, m-am gandit sa va ajut cu cateva idei :)


   (am uitat sa fac poze in timp ce-l faceam :D)

   Am aplicat ca intotdeauna: corector + primer. In pliul pleoapei am aplica un maro foarte deschis, dupa care cu degetul am aplicat culoarea pe toata pleoapa, si apoi am adaugat un alt maro in pliu si coltul extren al ochiului (toate culorile sunt din trusa de 88 de culori de la CS). Pentru contur am folosit creionul Supershock de la Avon Golden Fawn si ca iluminator am folosit mono-ul 15 de la Flormar (in coltul intern al ochiului si pe pleoapa in ferioara, pe aracada am folosit un fard din trusa de 88 de culori care nu este atat de sidefat).


Produse folosite:
  • ochi: corector Oriflame Studio Artist, Primer mineral Elf (puteti sa-l folositi si pe cel din gama Essentials, nu e nicio diferenta); paleta de 88 de culori de la CS, mono 15 Flomar, Avon Supershock Golden Fawn, rimel Yves Rocher Sexy Pulp.
  •   fata: crema de fata fara spf, Missha Perfect Cover BB Cream + fond de ten My Mix (myface.cosmetics), corector Orflame Studio Artist, pudra CCuk, bronzer ELF Matte Bronze, blush Puretouch Morning Rose, iiluminator ELF Luminance;
  • sprancene: creion sprancene Rimmel 01 Black Brown, un fard din paleta de 88 culori CS.
  • buze: balsam de buze + Nyx Round Lipstick Louisiana.
   Nu am purtat pana acum machiajul acesta, dar mi-a placut tare mult rezultatul final, in ultima vreme imi place foarte mult sa adopt un look fresh si cred ca tinerele in ziua de astazi ar trebui sa vrea sa fie fresh si sa isi arate varsta, ca-i frumoasa (cel putin asa cred eu) :)) Sper sa va placa si voua la fel de mult pe cat mi-a placut mie :D

Va doresc o dumininca superba :X V-am pupat :*:*