Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd: Sunkissed Nails

3.9.12

Hello beautiful ladies :)

   In mintea mea port oja in felul urmator: primava - pasteluri, vara- culori puternice, toamna- culori destul de inchise si iarna - culori foarte inchise :)))) Nu stiu daca mai gandeste cineva ca mine, dar m-am obisnuit cu faptul ca sunt ciudata cateodata :))

   Oja din notd-ul de astazi am purtat-o vara acesta, dar o sa o port si toamna pentru ca mi se pare ca potriveste in ambele anotimpuri. Desi initial am cumparat-o pentru mama, am avut curiozitatea sa o incerc si bine am facut pentru ca-mi place la nebunie :X

Flormar 236 - 13ml - am gasit-o in cosuletul cu oja la 3 lei :D

Fara blitz (departe de lumina naturala):

Cu blitz (asa se vede si in soare):


Tot cu blitz, mi-a placut super mult cum a iesit poza desi oja nu arata asa in realitate :)) (dar vreau una asa :D)


   Rezista in jur de 2 zile fara top coat si 3 spre 4 zile cu top coat, nu sare, dar se toceste foarte repede la varfuri. Doua straturi sunt de ajuns pentru a acoperi perfect unghia, se aplica foarte frumos.

   Am fost acum doua zile prin Auchan si mi-a gasit niste mini oje in culori perfecte pentru toamna acesta, de-abia astept sa le incerc si sa le vedeti pe blog :)

Va doresc o dupa-amiaza nemaipomenita! V-am pupat :*:*