Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

myface.cosmetics mymix foundation fair_02

26.9.12


Hellooooooo :D

   Uh ce dor mi-a fost sa scriu, mi-am iesit putin din mana si m-am pierdut in idei pana sa ma apuc sa scriu aceasta postare, daaaaaaaar incet - incet imi revin :)) Am un chef nebun sa incerc un machiaj (asa mi se intampla de fiecare data camd ma uit la Lisa Eldrige :D), dar e 21:24, mult prea tarziu pentru machiaje, bine ca stiu ce fac maine :))

  In sfarsit am ajuns si la ultimul produs pe care l-am testat de la myface.cosmetics, un produs care mi-a placuta tare mult si pe care l-ati vazut cred ca in fiecare luna printre favorite. Desi de cand am descoperi BB Cream-ul am hotarat ca nu mai am nevoie de fond de ten, iata ca din cand l-am folosit impreuna cu Missha, la anumite ocazii sau atunci cand simteam ca am nevoie de o acoperire mai mare (adica atunci cand tenul meu o lua razna, se mai intampla din cand in cand).

myface.cosmetics - mymix foundation fair_02 - 35 ml - 15.99 lire





Descriere oficiala: 
   For fair skin that has some pink or peachy undertones...FAIR 02 softly warms the complexion, evening out any freckles or heightened redness. Creates that just-back-from-holiday glow.

Ingrediente:
  CYCLOPENTASILOXANE, AQUA, HYDROGENATED DIDODECENE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, MICA, GLYCERIN, SORBITAN ISOSTEARATE, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, SODIUM CHLORIDE, ALUMINUM/MAGNESIUM HYDROXIDE STEARATE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, SQUALANE, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, DIMETHICONE, DISODIUM COCOYL GLUTAMATE, BIS-C24-28 HYDROXYALKYL OLIVOYL GLUTAMATE, METHYLPARABEN, POTASSIUM SORBATE, PROPYLPARABEN, ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, PARFUM, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, GLYCINE SOJA STEROL, LAURETH-4, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, SODIUM CITRATE, VIGNA ANGUSTIFOLIA EXTRACT, BHT. [+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77007].

  Tenul meu este destul de deschis la culoare (niciodata nu-mi gasesc un fond de ten care sa mi se potriveasca, toate sunt portocalii), sunt si alba si galbejita in acelasi timp (se mai afla cineva intr-o situatie asemanatoare cu a mea?), multa lume ma intreaba daca sunt bolnava :)) Dupa cum o sa vedeti in pozele de mai jos, acest fon de ten este muuuult mai inchis decat ma gandeam eu ca o sa fie si mult mai portocaliu, daca pot sa il descriu asa.

(as spune ca este bun pentru cinvea cu un subton galben, nicidecum pentru cinvea cu un subton roz sau piersica)
 Pros:
  • Are o acoperire mica, usor spre medie (daca nu sunteti multumite cu primul start de fond de ten, puteti adauga inca unul);
  • Nu incarca tenul, chiar si cu al doilea strat aplicat tenul arata foarte bine;
  • Pentru acoperirea destul de mica pe care o are, acopera destul de bine zonele in care aveti roseata, de la al doilea strat incepe sa acopere micile imperfectiuni (cosuri, etc.);
  • Este un fond de ten lichid, aproape ca nici nu-l simti pe fata;
  • Cel mai mult mi-a placut sa-l aplic cu beauty blender-ul umezit;
  • Rezista foarte bine pe ten, nu se strange, nu dispare. Avand tenul mixt (gras in zona T si normal in rest) nu mi-a facut probleme.
Cons:
  • De cum am citit Fair, m-am gandit ca toate cele trei fonduri de ten din gama Fair sunt destinate persoanelor cu tenul foarte deschis, ceea ce m-a bucurat enorm pentru ca eu nu-mi pot cumpara fond de ten (nu exista nuanta pentru mine), dar m-am inselat cand mi-a ales nuanta, pentru ca asta nu este o nuanta deschisa :)) (sunt cate trei fonduri de ten in fiecare categorie: fair, mediu si dark).
  • Aplicat cu pensula mi-a scos in evidenta unele zone uscate, nu stiu cum s-ar intelege o persoana cu tenul uscat cu el, in schimb sunt sigura ca persoanele cu tenul gras ar avea probleme cu el.
  • Nu este rezistent la transfer;
  • Oxideaza, dupa cateva minute sunt o mica oompa looma.
  • Pretul.

De la stanga la dreapta: 1. fara fond de ten; 2. cu un strat; 3. cu doua straturi. (pozele sunt facut in fata geamului, fara blitz).


  Fondul de ten imi place tare mult, dar imi pare foarte rau ca nu-l pot purta fara sa-l amestec cu ceva mai deschis. Daca alegeam nuanta portivita acesta era fondul de ten perfect pentru mine. Recunosc ca sunt tentata sa-l incerc pe Fair_01, dar imi e frica sa nu am aceeasi probleme cu oxidarea ca si la acesta. Ramane de vazut :)

    Daca aveti un ten frumos si va doriti un fond de ten care sa ofere o acoperire mica, atunci merita sa-l incercati. Aveti mare grija la nuanta pe care o alegeti!

Produsul a fost primit spre testare, acest lucru nu a influentat sub nicio forma parera mea despre produs, acest review este 100% sincer ca intotdeuna.    

Va doresc o seara buna! V-am pupat :*:*