Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Titania: Crema pentru calcaie crapate si Gel racoritor pentru picioare

9.9.12

Hey :)

    Astazi sunt fericita si incantata :D Cum am ajuns acasa ieri, m-am apucat sa fac diverse schimbari la blog si ma declar 100% multumita, am un template asa cum imi doream, curat, spatios si un header in ton cu anotimpul in care ne aflam :)) Desi astazi aveam in gand alta postare, din cauza ca timpul nu mi-a permis sa ma ocup de un machiaj, am hotarat sa-l las pe luni-marti incolo si sa fac in sfarsit review-ul celor doua produse de la Titania :) (partea I aici)

1. Crema pentru calcaie crapate - 75 ml - in jur de 15 lei;


Descriere oficiala:

   Crema pentru calcaie crapate Titania asigura ingrijirea intensiva pentru pielea uscata, crapata si aspra a picioarelor dumneavoastra. Contine lanolina pentru hidratare si un complex de ingrediente active: bisabolpentru calmare, extract de castane pentru fortificare, mentol racoritor si camfor. Pantenolul mentine nivelul echilibrat al umezelii. Contine uree hidratanta.


    Din fericire nu am avut niciodata probleme cu calcaiele, in schimb mama se confrunta cu probleme serioase la unul dintre ele. Asa ca i-am oferit crema sa o testeze si sa-mi spun cum i s-a parut dupa o anumita perioada de timp. In urma cu o saptamana, am discutat despre crema si mi-a spus ca i-a placut mult. Intr-adevar este hidratanta (crema are o consistenta destul de grasa si miroase a menta), dar din pacate nu a reusit sa ii repare in total crapatura din calcai, dar cu siguranta a ameliorat problema. Deci daca aveti mici crapaturi si piele uscata, aceasta e crema pe care trebuie sa o incercati :)


2. Gel racoritor pentru picioare - 75ml -  in jur de 15 lei;

Descriere oficiala:

 
   Racoreste, improspateaza si revitalizeaza talpile si gambele obosite. Reduce umflaturile si senzatia de arsura.



   Pe timpul verii mi se intampla din cand in cand sa mi se incalzeasca foarte tare picioarele, nu stiu daca mai pateste cineva asa, dar ma scoate din sarite cand mi se intampla. Am incercat un spray de la o alta firma si nu ma deranja senzatia de inghetare a piciorului pentru cateva secunde, ci ma scoatea din sarite faptul ca imi ramanea lipicios piciorul, urasc senzatia. Inainte sa ma apuc sa testez gelul, m-am gandit ca o sa raman la fel ca si in cazul spray-ului, cu picioarele lipicioase :))) Senzatia de racire este una placuta si in proportie de 95 la % n-am ramas deloc lipcioasa, mi-a placut sa-l folosesc. Ceea ce ma deranjeaza si observ acum cand scriu aceste randuri, este ca si-a schimbat putin mirosul, miroase mai mult a alcool (are alcool in compozitie) decat a menta, s-ar putea sa fie din cauza faptului ca l-am tinut in camera si a fost foarte cald. In rest nu am de ce altceava sa ma plang :)


    Am fost incantata de produsele de la Titania, pana acum nu am acordat vreo ingrijire speciala picioarelor, dar iarna aceasta vreau sa ma ocup de ele, intentionez sa-mi achizitionez de la Titania balsamul pentru ingrijirea picioarelor :D

   Produsele au fost primite spre testare, acest lucru nu a influentat sub nicio forma parera mea despre aceste produse, acest review este 100% sincer ca intotdeuna.  

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*