Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

September Favourites :)

30.9.12

Hellooooo :)

  Eh si uite cum s-a mai dus o luna cu o viteza uimitoare, parca zboara zilele pe langa mine :)) si toamna nu mai vine!!! Pot oare sa ma bucur si eu macar de o saptamana de toamna, nu de o toamna cu 30 de grade afara?? *grrrrr* Visez sa-mi port cizmele, cred ca astept momentul asta de cand a veni caldura si n-am putut sa le mai port :)) Bineinteles, fiecare cu ce-l doare, hahaha :D

   Luna aceasta am schimbat cateva produse, mi se facuse doar sa mai incerc si altceva, cine stie ce produs exista acolo undeva si eu nu l-am incercat inca :)) (dintr-un motiv strain mie, astazi imi gasesc mai greu cuvintele, ceea ce e foarte dubios :D)

Produsele favorite pentru ingrijirea parului:

  • Sampon Head & Shooulders Clasic Clean (varianta nemteasca);
  • Balsam Kallos Deep Moisturizing Conditioner (l-ati mai vazut pe blog la favorite, m-am plictisit de el o perioada si nu l-am mai folosit)
   Combinatia aceasta de sampon + balsam imi face parul extreeeen de moale si am observat ca nu mi se aseaza mult mai frumos. Inainte mi se umfla tot parul dupa ce ma uscam si ma scoatea din sarite. Folosesc in continuare folosesc masca de la Macadamia (review aici: Macadamia) si spray-ul pentru protectie termica de la TRESemme.

Produsele favorite pentru ingrijirea tenului:

   Luna aceasta mi-am schimbat crema pe care o foloseam pentru fata, sunt destul de incantata de ea si in curand va urma un review:

  • Cosmetic Plant Crema vitaminizanta cu ulei de catina si masline.
  • Mario Badescu Seaweed Night Cream (intentionez sa mi-o cumpar in varianta full size ♥)
Restul produselor pe care le folosesc in fiecare luna le gasiti aici: Products i use and love.

Produse favorite pentru ingrijirea corpului:

  Am gasit un gel de dus care miroase incredibil de bine (din pacate nu se gaseste la noi) si mi-am cumparat din Dm lotiunea pentru corp de la Balea cu cocos si tiare (in sfarsit am reusit sa ma obisnuiesc sa folosesc o crema pentru corp).
  • dusch da Special Editon Winter Beauty;
  • Balea lotiune corp cocos si toare;
Parfumul favorit:
  
   Hmmmm, luna aceasta n-am avut unul, am intins mana si am ales cate unul la intamplare :))

Ojele preferate:
   
  Cu siguranta luna acesta am abuzat de negrul de la Flormar si oja cu flakies de la Sephora :))

  • Flormar 40;
  • Sephora Purple Jewelry.
  Un notd cu cele doua oje gasiti aici: Paint it black and spark it up!

 Produse de make-up favorite:



   Pe langa produsele pe care le folosesc in fiecare luna si nu s-au schimbat de luni bune :)) (click aici) luna acesta m-am indragotit de fardurile de la Inglot si le-am folosit ori de cate ori am avut ocazia si de balsamul de buze de la essence care miroase a bomboane :X
  • Nyx Lip Gloss with Mega Shine - Smokey look;
  • Inglot AMC Shine 49 si Pearl 393; (un review si un tutorial in curand);
  • essence Kiss care LOVE lipbalm;
Melodiile favorite:
  Am schimbat fundalul pozelor, daca  va deranjeaza si vreti sa revin la fundalul alb sa-mi spuneti :) Mi s-a parut mai interesant :)) Ei bine, acestea  au fost produsele pe care le-am indragit in luna septembrie, care au fost produsele pe care voi le-ati indraguit luna acesta? :D

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*:*