Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Gel Liner Love Alpha

1.10.12

Buna fetelor :D

   Pentru ca pe 31 octombrie este Halloween-ul si pentru ca deja m-am gandit la cateva tutoriale pentru Halloween, am hotarat ca e necesar sa-mi schimb header-ul blogului pentru o luna, sa fie in ton cu sarbatoarea :)

  Am inceput sa folosesc pentru prima data gel liner anul trecut, cam prin aceeasi perioada in care m-am apucat sa scriu si pe blog. Il mai vazusem pe Youtube , dar nu eram atat de curioasa sa-l incerc, eram mare fana a celui lichid. Intamplator am dat peste acest gel liner de la Love Alpha pe blogul lui Carmen (daca dati click pe numele o sa va duca direct la review-ul ei si o sa vedeti si pozele cu ambalajul poduslui) si mi-a placut tare mult ambalajul cat si review-ul pozitiv si am hotarat sa-l cumpar, sa vad daca imi place sau nu.

Love Alpha Gel Liner - Black - 8 gr - 25 lei (l-am achizitionat de pe site-ul Cosmetic Style, il gasiti si acum la acelasi pret)


  Am cautat un gel liner care sa nu dispara si nici sa mi se intinda, am pleoapele destul de uleioase. Mi-a fost putin greu la inceput sa ma obisnuiesc cu el, primiti si o mini-mini pensula cu care eu nu m-am descurcat deloc, asa ca mi-am cumparat una de la ecoTOOLS, cu ea aplic cel mai bine gel liner-ul (e vorba de pensula angled de la ecoTOOLS, le gasiti pe iHerb).
  • E foarte cremos, foarte usor de aplicat, foarte pigmentat;
  • Extrem de rezistent, nu-l pot demachia daca nu folosesc un demachiant waterproof (nu este waterproof, dar e foarte greu de demachiat cu un demachiant normal, nu-mi place sa insist la ochi cand ma demachiez). Rezista toata ziua, daca il aplic de dimineata, seara tot la locul lui e;
   Atat am reusit eu sa folosesc intr-un an si l-am folosit aproape zilnic:

  •  Pana acum nu s-a uscat absolut deloc (l-am tinut aruncat printre celalalte cosmetice), desi observ ca intr-o parte a inceput sa se stranga, am testat sa vad daca s-a intarit in partea aceea, e la fel de cremos.
  • Pretul este un plus, il recomand celor care nu au mai folosit pana acum si celor care nu l-au incercat si sunt in cautarea unui gel liner bun;

   L-am folosit in marea majoritate a tutorialelor de pe blog si-mi place mult mai mult decat cel de la essence.
    Singurul lucru care m-a enervat la culme este ca eu am primit gel liner-ul intr-un alt amabalaj :/ Imi aduc aminte ca am citit undeva ceva despre lucrul acesta, dar nu-mi mai aduc aminte care era faza, posibil sa nu se mai comercializeze in ambalajul acela. In rest am doar cuvinte de lauda despre acest produs :)

   Ati folosit pana acum un gel liner? L-ati incercat pe cel de Love Alpha? Ce folositi pentru a va contura ochii?

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*