Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Music Tag

17.10.12


Heeeei! :D

   A trecut ceva vreme de la ultimul tag, asa ca am decis ca acum e momentul pentru unul :)) De cum am vazut tag-ul pe blogul lui Dee, am stiut ca trebuie neaparat sa-l fac, iubesc muzica extrem de mult si atunci cand o ascult uit de toate probleme si grijile pe care le am, ma face fericita :D

1. Care este melodia ta preferata? (sunt o MARE, MARE fana Beyonce :D)

   Foarte greu sa ma decid, imi plac atat de multe melodii, dar cu siguranta aceasta este preferata mea,  Beyonce este ♥


2. Cu ce melodie te-ai trezit astazi sau care a fost prima pe care ai auzit-o?

   Melodia de la alarma telefonului :))) dupa care am ascultat melodia de mai sus :D

3. Ce piesa asculti cand esti trist/trista?

   Nu ascult muzica dupa starea mea de spirit, aceeasi muzica imi place si cand sunt trista si cand sunt fericita, indiferent daca melodia este una vesela sau trista :))

4. Care este cantecul care te caracterizeaza cel mai 

"I'm a train wreck in the morning
  I'm a bitch in the afternoon
  Every now and then without warning
  I can be really mean towards you


   .........

   I neglect you when I'm working
   When I need attention I tend to nag
   I'm a host of imperfection
   And you see past all that"



5. Care este melodia pe care o detesti?

   Haioasa intrebare :)) Exista o melodie pe care nu o suport, dar pentru ca este o formatie cunoscuta si pentru ca banuiesc ca are destul de multi fani, prefer sa nu vorbesc despre ea :D

6. Ce melodie se asociaza cu primul tau sarut? (melodia asta o asociez cu fiecare sarut de aproximativ 7 ani incoace)


7. Cu ce piesa ai asocia dragostea in viziunea ta?

♥ ♥ ♥



8. Arata-mi melodia cu care s-ar asocia viata ta peste 10 ani.

  Greu, greu de tot :)) Nu stiu cum o sa fie viata mea peste 10 ani, dar sper sa fie una frumoasa. Nu-mi vine in minte nicio melodie care sa se potriveasca :/

9. Stii vreo melodie in care sa cante despre numele tau sau ceva de genul acesta?

   Nup, nu cunosc niciuna.

10. Care este melodia ta preferata de care nu te saturi niciodata? (primesc o alta sansa pentru a pune alta melodie preferata :D)

   Am fost obsedata de melodia aceasta si inca mai sar de pe scaun cand o aud :X


11.  Cu ce melodie ai asocia unul din visele tale?

   Geniala melodie :X Am scris despre cei de la Narco Tango aici: Narcotango nu doar un spectacol ci o experienta;


12. Care este melodia care iti ridica mereu moralul?

   Asa cum spuneam si in introducere, muzica imi ridica moralul, nu am o melodie anume :D

13. Ce melodie o socoti ca fiind cea mai erotica dintre toate pe care le-ai ascultat pana acum?

  ♥ ♥ ♥ It gives me goosebumps :))



14. Cu ce melodie ai asocia idealul tau masculin/feminin?

   Nu m-am gandit la asta niciodata si nici nu vine vreo melodie in minte desi ma gandesc de cel putin 45 de minute :))

   Dau mai departe acest tag oricui vrea sa-l faca (mi0-ar placea sa aflu care sunt melodiile voastre preferate), nu ascultasem muzica pe ziua de astazi, dar de cand m-am apucat de scris numai asta fac :))) It was fun :D


Va dorec o seara minunata! V-am pupat :*:*: