Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd: Glorious Aquarius

3.10.12





Hey :)

   Chunky glitter! Ah, cat nu pot sa ma abtin cand vad oje cu sclipici desi urasc sa le curat de pe unghii :)) Oja acesta este una dintre cele mai bune oje pe care le detin (dintre cele cu chunky glitter), nu e necesar sa folosesc un strat de top coat sau mai multe (:D) ca sa pot acoperi sclipiciul, unghia ramane neteda (yey!) si este si atat de frumoasa :X

essence nail art special effect! topper - 10 glorious aquarius - o gasiti pe Welcome to Cosmetic Land la pretul de 13 lei. (de acum inainte eu personal am sa ma ocup de produsele care mai sunt pe blogul acela si pe pagina de Facebook si tot eu am sa aduc produse la comanda, daca va intereseaza ceva sa ma anuntati)





   Am aplicat doua straturi din mini-oja Orkide 796 care face bule :)) Pentru ca e putin mai groasa oja, de fiecare data cand am aplicat spray-ul cu uscare rapida de la Kallos de fiecare data a facut bule, nu stiu daca fara spray mai apar bulele :/ Am aplicat doua straturi din oja de la essence si un strat de top coat tot de la essence peste unghiile pe care nu am aplicat glorious aquarius :)

   Cele doua unghii peste care am aplicat Glorious Aquarius cred ca rezistau o saptamana fara probleme, eu le-am sters dupa 3 sau 4 zile pentru ca ma plictisisem si voiam sa incerc o alta oja :))


   Va plac ojele cu sclipici de diferite forme? :)

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*