Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Top 5: Ojele mele preferate in aceasta toamna

14.10.12

Howdy! :)

   De cand asteptam postarea asta :X:X  In principiu toate nuantele potrivite acestui anotimp sunt pe placul meu, nu cred ca exista vreuna care sa nu-mi placa. Am mai multe oje in colectie, dar cele 5 oje de astazi sunt preferatele mele, pe marea majoritate le-am purtat foarte des anul trecut, cat si anul acesta.

1. Flormar 24


   Este una dintre cele mai frumoase oje pe care le am in momentul de fata, e un rosu cu irizatii aurii superb. Am reusit sa folosesc mai mult de jumatate din ea si neaparat daca o mai gasesc trebuie sa-mi mai cumpar una. O puteti vedea aici: click pentru swatch.

2. China Glaze - Life Preserver;


   E un portocaliu inchis superb, perfect pentru anotimpul acesta (nu are slipici) Am primit-o anul acesta de ziua mea de la Alexandra si ma bucur tare mult ca o am in colectie, se aplica foarte frumos si e destul de rezistenta :X O puteti vedea aici: click aici pentru swatch.

3. Flormar 417


   Mi-am dorit o oja gri atat de mult, o vedeam la o tipa pe Youtube in videoclipuri si ma enerva la culme ca nu gaseam una la un pret mai accesibil, pana am vazut-o pe cea de la Flormar si-am stiut ca trebuie sa o am :)) O veti vedea intr-un Notd in curand.

4. Orkide 795


   Oja aceasta am vazut-o luna trecuta intr-un cosulet, era la pretul de 1.5 lei, cu siguranta n-am putut sa ma abtin, am luat doua atunci. De prima n-am fost foarte multumita, face foarte multe bule :/ Acesta am vazut ca nu se comporta la fel, imi place ca sunt putin mai groase, gel-like :D In curand o sa o vedeti intr-un Notd.

5. essence Vampire Love 03 True Love


  Pe acesta am luat-o de la un blog sale, pe atunci nu prea aveam oje mov in colectie, n-am purtat-o atat de mult pe cat trebuia (pemtru ca e foarte frumosa), dar o sa-mi fie de ajutor intr-un urmator tutorial ♥

   Ei v-am aratat ojele mele preferate, care sunt ojele voastre preferate pentru toamna?

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*