Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Avon super DRAMA mascara

19.10.12

Buna fetelor :*


   Imi place sa am tot timpul genele rimelate si-mi place tot timpul sa incerc produse noi. Despre rimelul de astazi nu am auzit lucruri bune si n-am avut intentia de a il cumpara (si asa mai am cateva pe care trebuie sa le folosesc urgent), dar mama l-a comandat si a trebuit neaparat sa-l testez :D O sa mai spun o data ce fel de gene am: destul de lungi, nu foarte voluminoase si cu greu reusesc sa le tin intoarse (cu rimelul watreproof se inteleg cel mai bine).

Avon super Drama mascara - Black - 7 ml- valabil 3 luni de la deschidere - undeva la 15 - 16 lei

   Ce spun ei:

   "Aplicator recolutionar cu peri in forma de eventai, arcuieste si separa fiecare geana in parte conferind profunzime privirii"

Ce spun eu:

   De cum l-am vazut mi-a placut tare mult ambalajul, e foarte girly si daca l-as vedea in magazin cu siguranta mi-ar atrage privirea. Pot spune ca acest rimel are cel mai frumos ambalaj dintre toate pe care le am :D


    Periuta intr-adevar este foarte diferita fata de cele pe care le-am avut pana acum, desi nu e prima periuta cu  peri de cauciuc (cred ca de cauciuc sunt) pe care o incerc, sunt din ce in ce mai convinsa ca nu imi plac periutele cu peri din cauciuc :)) Simt ca nu pot aplica rimelul asa cum trebuie, imi aluneca de pe gene. Pentru ca aluneca, imi si lipeste genele, efect care nu imi place absolut deloc, pentru ca eu vreau volum.
   La capitolul alungire sta extrem de bine, diferenta este extrem de vizibila si-mi place tare mult :D


    Nu m-am murdarit foarte tare cand l-am aplicat, mi-a fost putin greu la genele din coltul intern, dar m-am decurcat :))

   Fara rimel:


   Cu un strat:

(imi cer scuze pentru poza blurry, nu am vazut ca a iesit asa pe camera)

   Cu doua straturi:




  V-am spus eu ca diferenta este destul de mare :) Dupa cum se poate observa din poza, aplicat in doua straturi incarca foarte mult si lipeste intr-o veselie genele, daca nu se intampla asta, acum era rimelul meu preferat :)) 

   Desi imi place tare mult cum imi alungeste genele (daca ma uit in sus in ajung pana la spranceana), nu-mi place absolut deloc periuta si sunt sigura ca ea este de vina pentru lipirea genelor. Efectul de alungire se vede cel mai bine atunci cand sunt aplicate doua straturi de rimel, am sa incerc sa folosesc o alta periuta pentru a le mai desparti putin :)) Daca aveti gene care nu stau intoarse, ei bine, nici acest rimel nu e pentru voi :/ Se demachiaza foarte usor, nu e necesar sa insistati. 

    Eu am gasit deja rimelul pe care il ador (Yves Rocher Sexy Pulp), din pacate pe acesta nu-l voi mai recumpara.

   L-ati incercat? Ce parere aveti despre el?

   Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*