Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

MyaShop Goodies - Sleek Storm & NYX Mega Shine Lip Gloss Perfect - Swatches and Reviews

22.10.12

Heeeeeeeeeeeeei!!! :X


   In sfarsit m-am intors din lunga mea calatorie, mi-a fost greu sa stau departe de tot, n-am putut sa raspund nici la comentarii, n-am putut sa interactionez cu voi in niciun fel :( Saptamana trecuta, chiar inainte sa plec am primit un pachetel cu bunatati de la Myashop si a ajuns exact cu o zi inainte sa plec, asa ca am apucat sa ma joc putin cu produsele, produse care nu imi sunt straine :) Inainte sa trecem la review vreau sa va spun ca mi-a placut foarte mult atentia cu care a fost ambalat pachetul, eu acord o foarte mare importanta micilor detalii si felul in care a fost ambalat m-a facut sa ma simt ca in ziua de Craciun, cand deschid cadouri :D Un mare plus pentru felul in care ambaleaza produsele :)


   Primul produs din cutiuta a fost paleta Storm de la Sleek, paleta ce se afla pe wishlist-ul meu de ceva vreme, dar pe care nu am apucat sa o achizitionez pentru ca tot timpul adaug produse in wishlist si nu mai stiu pe care sa le cumpar mai intai :))

Sleek Storm - 13 gr - 43.99 lei

   Daca nu detineti nicio paleta de la Sleek si sunteti in cautarea unei palete cu farduri, neparat trebuie sa va luati una, pana sa primesc prima mea paleta, nu prea eram interesata de ele, dar de cum am incercat primul fard, a fost dragoste la primul swatch. In momentul de fata detin trei palete de la Sleek: Au NaturelUltra Matte Darks si Storm.
 

   Storm are ca si celalalte palete 12 culori, 9 sunt metalice si 3 mate.





   Culorile sunt absolut superbe, nu exista culoare care sa nu-mi placa din aceasta paleta. Toate cele 9 culori metalice sunt extrem de pigmentate si foarte cremoase, se lucreaza foarte usor cu ele. N-am avut nicio problema la aplicare, daca aveti pleope uleioase este necesar sa aplicati un primer, daca nu, le puteti folosi linistite fara.
   Dintre cele trei culori mate, doar negrul mi s-a parut pigmentat, celalalte doua nu s-au comporatat asa cum imi doream eu la swatch. Au cu totul o alta textura, nu sunt la fel de cremoase, ba chiar sunt putin diferite si fata de cele din paleta Ultra Matte Darks.
   Pleoapele mele sunt putin uleioase asa ca de fiecare data aplic un primer, nu am nicio problema cu fardurile toata ziua.






(nu am folosit primer in nicio poza, sunt foarte pigmentate)
   
   Doua dintre cele 12 culori le puteti folosi si pentru iluminarea coltului intern al ochiului, una o puteti folosi si pentru arcada, dar numai in situatia in care nu folositi doar farduri metalice sau sidefate, nu exista o culoare pentru iluminarea arcadei in situatia in care folositi numai culorile metalice din paleta.

   Daca sunteti in cautarea unei palete cu unele dintre cele mai frumoase culori metalice, atunci cu cu siguranta cautati paleta Storm de la Sleek :)

Nyx Mega Shine Lip gloss - Perfect - 15ml - 31.99

   Nu este primul gloss mega shine de la Nyx pe care il detin, daca va aduceti aminte, am primit unul la o revista in urma cu ceva timp (click aici). Am alergat ca o disperata dupa el si bine am facut pentru ca de cand l-am incercat am stiu ca trebuie sa am cat mai multe :))

   Cel pe care l-am primit de la Myashop este putin diferit fata de cel pe care l-am primit la revista. Miroase de 100x mai bine (dulce-fructat) si are o fundita atat de draguta pe capac, e super girly :X




   Dupa cum spuneam si mai sus, miroase ataaaaat de bine, s-ar putea sa fie putin cam puternic mirosul, dar pentru ca miroase a bomboane, as putea sa-l miros toata ziua. Nu este lipicios si se aplica foarte frumos datorita aplicatorului, forma lui este preferate mea. Nu este cel mai pigmentat gloss, dar il puteti purta singur pentru putina stralucire sau peste orice ruj, nu schimba culoarea rujului. Gloss-ul este un roz pal cu mici particule stralucitoare, in functie de cat de pigmentate aveti buzele se va vedea sau nu pe buzele voastre :)

   
   Rezista in jur de doua-trei ore pe buze, nu-i ceva spectaculos, dar pentru ca miroase atat de bine, e o placere sa il reaplici :)) Mai am pe lista doua nuante pe care le vreau: Beige si Burgundy :X

   Sunt foarte multumita de ele, daca nu le-ati incercat pana acum si aveti ocazia de a o face, trebuie neparat sa aveti cel putin unul in colectie. Eu il tin in geanta, e perfect pentru zi cat si pentru seara aplicat peste ruj :)

   Pentru maine am realizat doua machiaje folosind cele doua produse, nu va spun mai multe, o sa le vedeti pe blog :)

   Produsule a fost primite spre testare, acest lucru nu a influentat sub nicio forma parera mea despre produse, acest review este 100% sincer ca intotdeuna.    

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*