Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

CONTACT

10.10.12

Email: contact@goldandsilversparkles.com

If you are a company and you think we can work together (run competitions, reviews, talk about your company/website, etc.) please contact me at the e-mail address above. I take each of my collaborations very seriously.

Daca considerati ca produsele sau serviciile pe care doriti sa le promovati se potrivesc cu subiectele dezbatute pe acest blog si doriti sa colaboram, va rog sa ma contactati la adresa de e-mail de mai sus. Tratez cu foarte mare seriozitate fiecare colaborare in parte. 


I also love to receive e-mails from my readers so if you have any questions or just want to say HI! please do not hesitate to contact me at the same e-mail address above, I will answer you as fast as possible ♥

Imi place foarte mult sa primesc e-mailuri de la cititori asa ca daca aveti vreo intrebare sau doar vreti sa ma salutati va rog sa nu ezitati sa ma contactati la aceeasi adresa de e-mail de mai sus, o sa va raspund cat de repede cu putinta ♥


Thank you very much for visiting my blog. / Va multumesc ca mi-ati vizitat blogul. 


You can also find me on (click on the name to go to my page)Ma puteti gasi si pe urmatoarele site-uri de socializare (click pe nume pentru a ajunge la profil):

Twitter: @MissRux
Pinterest: missrux

Have a wonderful day! :*O zi minunata va doresc! :*