Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Rotd: Porc dulce-acrisor

11.10.12

Buna fetelor :D

   In urma cu ceva timp am publicat pe blog o reteta pentru pui dulce-acrisor (click aici pentru reteta), absolut delicioasa :X Luni mi s-a facut pofta sa mananc din nou pui dulce-acrisor si bineinteles ca am cautat reteta pe blog pentru ca am uitat de ce ingrediente aveam nevoie :D Pentru ca nu aveam pui, am cautat pe net o reteta pentru porc dulce-acrisor si am dat peste una care m-a incantat si m-am apucat sa o fac, trebuie sa mentionez de la inceput ca e atat de delicioasa si de buna, incat la sfarsit voiam sa mai mananc incat 3-4 portii (reteta o gasiti aici).

Aveti nevoie de:
  • carne de porc (eu am avut cotlete, am folosit unul pentru o persoana);
  • 1 ardei rosu;
  • ananas (eu am folosit struguri);
Marinata:
  •  lingurita sos de soia;
  • 1/2 lingurita de faina;
  • 1/2 lingurita de vin alb;
Aluat (se poate sari peste pasul asta, eu oricum am gresit aici):
  • 1/2 cana apa;
  • 4 linguri faina;
  • 1/2 lingurita bicarbionat de sodiu;
  • 1/2 ou;
  • 1 lingurita ulei;
  • putina sare;
Sosul dulce acrisor:
  • 1 1/2 lingura ketchup;
  • 1/8 lingurita otet de orez (acum imi dau seama ca eu am pus vin in loc de otet, neaparat otet, daca nu aveti otet de orez puteti pune orice otet)
  • 1 lingurita sos de stridii;
  • 1 lingurita zahar;
  • 2 linguri apa.
   Taiati carna in bucatele si o puneti la marinat pentru 15-20 de minute. Intre timp pregatiti ingredientele pentru aluat.


   Aluatul acela despre care am scris mai sus trebuie sa iasa ca cel de snitele, putin mai subtire. Al meu a iesit foarte subtire :)) Puneti carnea in ce v-a iesit si o puneti la prajit, pana devine aurie-maronie (nu arsa) si o puneti pe un servetel ca sa se obsoarba uleiul. Fiecare bucatica trebuia sa fie acoperita de aluat, la mine nu a fost cazul :)))


  Taiati ardeiul fasiute (nu foarte) subtiri si adaugati-l in tigaia in care ati incins putin ulei, dupa ce ati adaugat ardeiul adaugati si ananasul (strugurii in cazul meu). Stiti ca sunt gata in momentul in care incepe sa miroasa a ardei (ador mirosul), nu trebuie sa fie moi, trebuie sa fie intre.


    Adugati sosul dulce acrisor si amestecati putin, cand vedeti ca sosul s-a ingrosat putin, adaugati carnea si amestecati bine de tot, fiecare bucatica de carne, ardei, ananas (strugure) trebuie sa fie acoperit de sos :)


   Si apoi serviti, neaparat cald. Eu l-am servit cu orez si a fost delicios, yum! ♥ Poate fi servit si cu taitei din orez, din pacate eu nu mai aveam :( Clar este una dintre mancarurile mele preferate, as manaca in fiecare zi daca as putea :)

   Ce spuneti, ati incerca reteta?

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*