Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

October Favourites

31.10.12

Hey :)


    Ne apropiem cu pasi repezi catre Sarbatorile de iarna pe care le astept cu cea mai MARE nerbadare :D De vreo doi ani se pare ca iubesc foarte mult atmosfera din perioada respectiva, desi n-am fost tot timpul un fan, dar se pare ca pe masura ce imbatranesc altfel stau lucrurile =)) Anul viitor sper sa scriu postarea asta din casuta noastra, de-abia astept sa decorez :D Lasand la o parte planurile mele de viitor, astazi a venit timpul sa va povestesc despre produsele pe care le-am indragit luna aceasta.


Produsele favorite pentru ingrijirea parului:

  Luna acesta am folosit ce sampon am gasit prin casa, nu stiu cum am reusit sa strang vreo 3. Folosesc in continuare balsamul de la Kallos Deep Moisturizing pe care intentionez sa-l termin :) Am observat ca de cand folosesc spray-ul protector de la TREsemme, parul meu e super stralucitor si moale. Prima data am crezut ca e de la combinatia sampon-balsam, acum mi-am dat seama ca orice as folosi parul meu e la fel de frumos. Cu siguranta voi recumpara spray-ul dupa ce-l temin.

   Noua mea achizitie este fixativul de la L'oreal Elnett de Luxe, de care m-am indragostit, este exact ceea ce cautam, un fixativ care sa nu-mi faca parul bat (l-am cumparat din Germania).


Produsele favorite pentru ingrijirea tenului:

   Folosesc in continuare produsele de aici: Products i use and love. Am schimbat gelul de curatare, dar nu m-a dat pe spate, ma reintorc la cel de la Gerovital si in continuare n-am nicio crema de fata pe care sa o indragesc, am incercat cateva, dar nu mi-am placut foarte mult, astept sa strang bani sa-mi iau ceva mai bun.

Produse favorite pentru ingrijirea corpului:

   Gelul de dus Dusch Das care s-a aflat si luna trecute printre favorite este si luna acesta prezent, miroase foarte mine si mirosul persista pe piele :X

   Pentru ca mainile au inceput sa mi se usuce am inceput sa folosesc crema de maini de la Cosmetic Plant cu catina si masline.


Parfumul favorit:

   Indragesc tare mult acest parfum si luna acesta doar pe el l-am ales dintre toate:


Ojele preferate:

  Nu mi-a fost greu sa ma decid care au fost, ambele v-au placut tare mult cand le-ati vazut in postarea mea Top 5: Ojele mele preferate in aceasta toamna


  • Flormar 417 - Notd aici: Grey and Gold;
  • essence Vampire's Love 03 True Love - Notd aici: True Love;
  • essence top coat gel-look;
Produse de make-up favorite:

  • Paleta de farduri de la Sleek Storm, am folosit trei culori din ea intr-o veselie :)) Review aici;
  • Corectorul de la E.l.f. care pana acum nu mi-a placut atat de tare, dar se pare ca mi-am schimbat parerea, in continuare ma enerveaza mirosul, dar pot sa trec peste acest aspect. O sa ii fac un review in curand;
  • Gloss-ul de p2 in nuanta Marlene Dietrich, pe care-l iubesc :X L-am folosit intr-un tutorial: Red Alert!;
  • Rimelul de la Maybelline The Falsies Waterproof - mi-am adus aminte cat de mult imi place si l-am folosit foarte des, e perfect pentru genele mele care nu vor sa stea intoarse :));
  • Rujul de la p2 in nuanta 10 Rodeo Drive, nude-ul perfect - o sa-l vedeti intr-un tutorial in curand;
  • Creionul de la No7 10 Brown, care are cea mai frumoasa nuanta de maro, in ultima vreme am renuntat la eyeliner-ul negru;
  • blush-ul de la p2 050 Innocent rose pe care-l ador :X l-am folosit in mai multe tutoriale si-l folosesc de fiecare data cand ma machiez;
  • gloss-ul de la Nyx Mega Shine Lip Gloss Perfect - imi place tare mult sa-l aplic peste rujul de la p2 de mai sus - Review aici;
  • baza de la Manhattan - am si uitat de primerul de la E.l.f. si baza de la essence, doar pe acesta am folosit-o luna acesta, urmeaza un review in curand;
  • dintre cele doua farduri de la Inglot, pe cel peachy l-am folosit ce-l mai des, Inglot Pearl 393.
   Pe langa cele pe care le vedeti aici, in continuare le folosesc pe cele pentru fata de aici: Products i use and love.

Melodia favorita: 

  Nu stiu sa spun excat de care ori am ascultat melodia asta, dar pur si simplu nu pot sa ma opresc, imi place foarte, foarte mult :X Alicia Keys este una dintre cantaretele mele preferate :D


   Acestea au fost produsele pe care le-am indragit luna aceasta, care au fost produsele pe care voi le-ati indragit luna aceasta?


Va doresc o seara minunata, v-am pupat! :*:*:*