Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Cosmetic Plant - Crema vitaminizanta de zi cu ulei de catina si masline

2.11.12

Buna fetelor :D


   In urma cu vreo doua luni, m-am decis ca nu-mi mai place nicio crema de fata dintre cele pe care le am si ca vreau sa-mi cumpar una noua neaparat. Imediat am intrat Beautypedia si-am inceput sa caut (recomand site-ul tuturor celor care cauta produse bune de ingrijire/make-up), problema cea mare este ca marea majoritate a produselor nu se gasesc in Romania si trebuie sa le comandati de pe diverse site-uri, asta daca le gasiti. In momentul acela nu aveam foarte mult bani la dispozitie asa ca am decis sa-mi caut o crema de fata pe care pot sa o gasesc in magazinele noastre si care sa aiba un pret acceptabil si ingrediente cat de cat ok. Am inceput sa iau toate site-urile pe care le stiam la puricat si-am decis ca dintre toate cel mai mult imi place Crema vitaminizanta de zi cu catina si masline de la Cosmetic Plant. Daca va mai aduceti aminte in urma cu mult timp am testat produsele din aceeasi gama si mi-au placut tare mult, mai ales crema de maini care a fost si un produs tare indragit in luna Octombrie.


Denumire: Crema vitaminizanta de zi cu ulei de catina si masline;
Pret: 11-12 lei;
Cantitate: 50 ml;
Termen de valabilitate: Pe ambalaj scrie: 07.2015
De unde o pot achizitiona? Farmacii, magazine naturiste, Dm sau de pe site-ul lor. Eu am cumparat-o din DM.
SPF: Nu are SPF, are filtru UV;
Ingrediente: Aqua, Paraffinum liquidum, Stearic acid, Cetyl alcohol, Glycerin, Lanolin, Glyceryl stearate, Caprylic/capric triglyceride, Triethanolamine, Olea Europaea oil, Hippophae Ramnoides oil, Panthenol, Dimethicone, Benzophenone-3, Retinyl acetate, Tocopheryl acetate, Sodium benzoate, Ceteareth-25, Methylparaben, Disodium EDTA, Parfum, BHA.
Carui tip de ten este destinata? Nu este mentionat pe site. Eu cred ca este destinata persoanelor cu tenul uscat/foarte uscat.
Alte observatii: 

  • Ingredientele nu sunt scrise pe recipient, dar se gasesc pe site-ul Cosmetic Plant.
  • Recipientul nu este unul igienic, de preferat este nu ne bagam degetele in produs.


 
   Crema este de culoare galbuie la fel ca toate celalate produse din gama acesta, miroase foarte bine (desi este de preferat sa nu miroasa, parfumul este un iritant), poate putin cam puternic pentru unii, dar cred ca este destul de suportabil mirosul chiar si pentru cei sensibili (eu sunt destul de pretentioasa la mirosuri :D). Este o crema cu o consistenta grasa care intra destul de repede in piele, dar care lasa o pelicula care s-ar putea sa nu incante pe toata lumea.


   Trebuie sa recunosc ca de fiecare data cand am folosit-o tenul meu a fost foarte catifelat si l-am simtit si hidratat, nu am simtit ca ma tine/strange. Din pacate acesta crema nu s-a inteles cu tenul meu desi m-am straduit si am incercat sa-l fac sa o placa :)) Tenul meu este mixt: gras in zona T, normal in restul zonelor si deshidratat din cand in cand. Din pacate de fiecare data cand am folosit crema am stralucit precum un bec :/ Dupa o jumatate de ora/o ora fata mea incepea sa se ingrase (mai ales in zona T) si nu era o imagine prea placuta :)) Cred ca acesta crema i se potriveste cuiva cu un ten uscat/foarte uscat (desi nu pot baga mana in foc), momentan i-am dat-o mamei mele, dar nu a apucat sa o foloseasca ca sa o pot intreba cum i se pare.

   Daca mi-ati citit cele doua postari in care va vorbeam despre tenul meu si probleme lui: Povestea tenului meu atunci stiti ca am o problema cu blocarea porilor, le place sa dea o petrecere pe fata mea din cand in cand, ei bine, la scurt timp dupa ce-am inceput sa folosesc crema problemele mele au inceput sa reapara. Nu stiu daca mi s-a intamplat acest lucru din cauza cremei, nu vreau sa spun ca ea este vinovata pentru ceea ce mi s-a intamplat, clar in organismul meu se petrece ceva ce nimeni nu putut sa-mi spuna ce este, urmeaza sa mai fac cateva investigatii in viitorul apropiat. Am vrut totusi sa va povestesc ce mi s-a intamplat pe parcusul utilizarii acestei creme. Nu m-am iritat, nu am simtit senzatii de usturime la aplicare, nu am ce altceva sa ii reprosez :)

  Daca nu aveti un ten problematic precum al meu si vreti totusi sa incercati crema, cred ca nu aveti absolut nimic de pierdut (desi este indicat totusi ca ziua sa folositi o crema cu SPF 20+, daca folositi un fond de ten/BB Cream cu SPF puteti folosi o crema fara), eu folosesc o crema fara SPF si apoi BB Cream-ul de la Missha cu SPF 50 :)

   Ati incercat crema? Ce parere aveti despre ea?

O seara minunata sa aveti, v-am pupat! :*:*:*