Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

ShoeBox - Cadoul din cutia de pantofi

12.11.12


Hello :)

   Intotdeauna mi-a placut sa primesc cadouri si cred ca atunci cand esti mic bucuria e si mai mare, de cand am inceput eu sa inteleg ce e cu Mos Craciun am asteptat in fiecare an sa vina la mine, cadourile au fost dupa posibilitati, dar ai mei au facut in asa fel incat sa primesc de fiecare data ceva. Acum ca am crescut am descoperit ca imi face mai multa placere sa daruiesc decat sa primesc, imi place sa vad bucuria pe chipurile oamenilor, entuziasmul lor ma entuziasmeaza pe mine.

   Din pacate in ziua de astazi exista foarte multi copii care nu se pot bucura asa cu m-am bucurat eu de Sarbatori, sunt copii care provin din familii foarte sarace, unii dintre ei nici macar nu au curent electric. Nu pot sa descriu in cuvinte cate de dureros si nedrept mi se pare si imi e rusine ca nu intodeauna sunt recunoscatoare pentru lucrurile pe care le am si sacrificiile pe care le-au facut parintii mei ca sa le am.

   Anul trecut am aflat pentru prima data despre campania ShoeBox (ei se afla deja la a 6-a editie) si mi-am dorit foarte tare sa apuc sa trimit macar o cutie, dar din pacate n-am reusit si-mi pare tare rau, mai bine spus imi e rusine ca nu m-am mobilizat asa cum ar fi trebuit. Anul acesta lucrurile vor sta diferit, deja am anuntat toata familia ce trebuie sa faca, am decis sa ne apucam sa stragem in fiecare zi produse pe care vrem sa le punem in cutii.

Try our slideshow maker at Animoto.

   Toate detaliile despre acesta campanie le gasiti aici: SHOEBOX (click pe SHOEBOX ca sa va duca pe site). Pozele si filmulete din anii precedenti le gasiti pe pagina lor de Facebook: SHOEBOX FB (m-au emotionat foarte mult pozele).

    Va invit si pe voi sa sa luati parte la acesta campanie, dupa posibilitatile fiecaruia, haideti sa incercam ii facem pentru o clipa fericiti.

   Termenul limita este de 15 decembrie, ora 18.

   Daca aveti blog-uri, site-uri, etc. si vreti sa sustineti acesta campanie o puteti face prin a scrie un articol despre campanie sau a pune pe blog, site, etc. banner-ul campaniei. (banner-ul il gasiti pe site)

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*