Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

November Favourites

30.11.12

Hello :D

   Luna acesta a fost o luna in care nu prea am incercat nimic nou, astept o comanda de la Iherb in care o sa am o gramadaaa de bunatati :D Si o astept cu mare nerabdare, m-am rasfatat :) Ma bucur ca s-a incheiat luna noiembrie pentru ca de-abia astept sa vina luna mea preferata din an, decembrie :D Pana atunci haideti sa va arat ce produse am indragit lune acesta.

Produsele favorite pentru ingrijirea parului:

   Pentru ca mama si-a schimbat samponul si balsamul si pentru ca eu m-am saturat de produsele pe care le foloseam pana acum, mi-am zis: de ce sa nu consum eu produsele mamei? :)) desi nu le-am folosit foarte mult, mi-au placut de la prima utilizare, imi lasa parul moale si foarte frumos mirositor. 


Produsele favorite pentru ingrijirea tenului:

 Sunt in continuare fara o crema de fata care sa ma dea pe spate (e in coletul de la iherb), dar am folosit foarte des uleiul de jojoba care imi hidrateaza de minune tenul.


Produse favorite pentru ingrijirea corpului:

   Gelul de la Dush Das a ramas favoritul meu, l-ati vazut in ultimele doua postari si crema de maini de la Cosmetic Plant. Cremele sau unturile de corp o sa lipseasca des pentru ca uit sau imi e lene sa ma dau cu crema pe corp :)) Am doua produse pe care trebuie sa le termin, promit ca ma apuc din decembrie :D

Parfumul favorit:

   Parfumul favorit este acelasi de luna trecuta, nu-mi prea schimb parfumurile :)

Ojele preferate:

   Luna acesta am folosit foarte des lotiunea de la farmec pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5 si de la Miss Sporty Nail Expert Manicure for Glossy Nails.


Produse de make-up favorite:




Melodia favorita: 

   N-am stat mult pe ganduri cand am ales melodia :X (imi place foarte mult varianta asta)


    Care au fost produsele voastre preferate luna acesta?

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*