Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Giveaway de Mos Nicolae ♥ [RO only] [CLOSED]

7.11.12

Helloooooooooooooooooooo! :D


   Zilele trecute am mentionat pe Facebook ca pregatesc o surpriza si iata-ma astazi aici cu surpriza :)) Nu este singura, planuiesc mai multe , mai ales luna viitoare cand este LUNA MEA FAVORITA din an ♥ ♥ ♥

   Nu o sa scriu un roman, desi tot timpul am ceva de zis, o sa trec direct la subiect :) Vreau sa va multumesc din nou ca sunteti alaturi de mine, va multumesc pentru toate comentariile vostre frumoase, toate inseamna foarte mult pentru mine :* :* :*

    Pentru ca se apropie Sarbatorile de Iarna, anul acesta Mos Nicolae o sa va aduca un cadou in ghetute din partea mea, pot spune ca am colaborat impreuna cu el la acest giveaway :)) Toate produsele care formeaza acest premiu sunt produse foarte indragite de mine, pe mare majoritate le-ati vazut deja pe blog si nu se gasesc in Romania, au calatorit ceva pana aici :))

   Buuuun, daca tot am vorbit de premiu, sa vi-l si arat:

Ce puteti castiga?


Premiul contine:

  • un parfum essence (cei de la essence au si parfumuri) Like a Girls's Night Out;
  • un balsam de buze p2 in nuanta 020 strawberry daiquiry;
  • un blush mineral compact p2 in nuanta 031 dreamy berry;
  • essence Colour and Change 2 step mani - 04 unexpected galaxy (stiu ca v-a placut tare mult, ati vazut-o aici, unexpected galaxy mani, a voastra este noua, eu o am pe-a mea :D).
   As aprecia tare mult daca nu v-ati inscrie de pe mai multe conturi, de altfel vreau sa specific ca n-am sa anunt pe parcursul giveaway-ului ce ati gresit la inscriere, va rog sa fiti foarte atente, nu cred ca cer imposibilul. Daca aveti probleme la inscriere va rog foarte mult sa ma intrebati, cu cea mai mare placere va raspund si va ajut :)

   Acest giveaway se adreseaza doar doamnelor si domnisoarelor si toate cerintele sunt obligatorii. Toate produsele sunt noi.

   In josul paginii gasiti casuta pentru abaonarea prin e-mail:


   Mi-am adus aminte :)) daca ma urmareati pe Facebook sau daca de-abia acum mi-ati dat like si nu primiti update-urile mele trebuie neaparat sa treceti cu mouse-ul peste like si apoi o sa vi se afiseze niste optiuni, selectati Add to Interest Lst si creati o lista in care sa imi adaugati pagina, faceti asa cu toate paginile pe care le urmariti :D Facebook-ul a inceput sa faca totul felul de schimbari :(


a Rafflecopter giveaway


Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*