Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd: Grey and Gold

16.10.12



Hello :))

   Daca ati citit postarea mea Top 5: ojele mele preferate in aceasta toamna, cu siguranta ati vazut ca oja pe care vi-o prezint astazi se afla in acel top. Am ramas foarte placut surprinsa atunci cand am vazut ca va place oja, sincera sa fiu nu ma asteptam, e o oja gri simpla, dar si mie imi place foarte mult :D Astazi a venit timpul sa o vedeti si pe unghii, am purtat-o saptamana trecuta si culmea am purtat-o 5 zile, ceea ce nu se intampla niciodata pentru ca dupa doua zile ma plictisesc :))


   Pentru aceasta manichiura am folosit:

  • Flormar 417 (doua straturi)
  • Flormar SuperShine 03 (doua straturi pe inelar);
  • Glamour 180 (un strat pe inelar);
  • essence colour & go 67 make it golden (doua straturi pe inelar);
  • essence top coat gel-look (un strat, nu am aplicat pe inelar).




   Mi-a placut foarte mult cum s-a vazut unghia aurie printre cele gri, pe inelar oja rezista cred ca mai mult de o saptamana. Cu greu mi-am sters unghiile pentru ca mi-a placut tare mult combinatia si chiar acum ma gandesc daca sa o repet sau nu :)))

   Va plac toate unghiile la fel? Sau va place sa aveti o unghie sau ma multe diferite? Mie imi place ca aproape de fiecare data cel putin o unghie sa fie diferita :))


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*:*