Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

I see YOU!

10.10.12


Hello mwahahahaahha! :D

   Pentru ca luna acesta este Halloween-ul (pe 31 octombrie mai exact), am decis sa va dau cateva idei daca faceti ceva in ziua respectiva, asa ca in urmatoare zile veti gasi pe blogul meu cateva idei de manichiuri si cateva machiaje speciale pentru Halloween muahahaah :D

   Am vazut aceasta manichiura pe Youtube zilele trecute si mi s-a parut foarte haioasa, asa ca m-am hotarat sa o incerc si eu, e foarte usor si rapid de facut, numai buna daca nu v-ati pictat unghiile si nu vreti sa plecati asa :D (videoclip)

   Aveti nevoie de:

  • o oja neagra - am folosit Flormar 40;
  • o oja alba - am folosit Flormar 370;
  • un top coat - am folosit essence gel-like top coat;
  • o scobitoare (de preferat un dotting tool);

    Am aplicat doua de oja neagra, am asteptat sa se usuce si cu ajutorul scobitorii am aplicat doua puncte maricele din oja alba.


   Tot cu ajutorul scobitoarei am adaugat cateva puncte mici negre.


(am adaugat in filtu in photoshop)

   Desi n-am purtat manichiura, erau foarte haiosi ochisorii si cred ca dintre toate (am mai vazut cateva care mi-au placut) pe acesta o voi purta in seara respectiva :D

  Ce parere aveti despre ea?Ati purta-o in seara de Halloween? :)

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*