Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Lotd: Red Alert!

5.10.12

Hello! Hello! Hello!! :D

   Cred ca am mai spus asta de o mie de ori pana acum, dar toamna este anotimpul meu preferat, culorile ce ma inconjoara sunt culorile mele preferate si recunosc le folosesc in mare parte tot anul :)) Pentru ca nu sunt innebunita dupa culorile puternice la ochi, toamna pot sa joc cu diverse culori puternice pe buze (bine, pot face asta si vara, dar nuantele de rosu, pruna sunt culorile pe care le-as purta tot anul). De cum am vazut gloss-ul pe care-l port in acest tutorial, am stiu ca trebuie sa fie al meu. Am hotarat sa investesc numai in gloss-uri foarte pigmentate si acesta este un gloss foarte pigmentat. Fara sa mai scriu prea multe cuvinte, sa trecem  la machiaj :)








Si un close-up cu machiajul ochilor:



   Machiajul este  foarte simplu de realizat, am folosit cele doua farduri de la inglot si un maro din paleta de 88 de culori de la Cs. Am inceput prin a aplica corectorul + baza de la essence (un review in curand). Am aplicat fardul de la Inglot Pearl 393 pe toata pleoapa, apoi fardul de la Inglot AMC Shine 49 in coltul extern al ochiului si am urcat cu el catre arcada. In pliu am folosit fardul maro si am blenduit foarte bine culorile. Pe arcada am aplicat un amestec dintre un alb mat si un fard bej foarte putin sidefat din paleta de la CS si acelasi fard l-am aplicat si in coltul extern. Pe pleoapa inferioara am aplicat maro-ul folosit in pliu de la jumatate inspre coltul extern al ochiului.

   Din cauza blitz-ului poate vi se pare ca nu este atat de pigmentat gloss-ul, am facut un swatch fara blitz:


Produse folosite:
  • Ochi: L'oreal True Match Concealer, baza essence Colour Arts (review in curand, o puteti achizitiona de AICI), farduri Inlgot, farduri din paleta de 88 de culori CS, rimel Yves Rocher Sexy Pulp;
  • Fata: Missha Perfect Cover BB Cream 13 + fond de ten myface.cosmetics my_myx 02, baton corector E.l.f., pudra CCuk in nuanta Candlelight, Bronzer E.l.f in nuanta Matte Bronze si blush de la p2 in nuanta Innocent Rose (o sa ii fac un review in curand, il puteti achizitiona de AICI);
  • Buze: p2 Color Star Lip Cream 070 Marlene Dietrich (il puteti achizitiona de AICI, o sa ii fac si lui un review in curand);
  • Sprancene: Creion pentru sprancene Rimmel 01 Black Brown + un fard maro din trusa de 88 de culori CS + gelul de gene si sprancene de la essence.
   Cu siguranta look-ul acesta il voi purta foarte des, sper sa mai pot pune mana pe cateva gloss-uri de la p2 nu ma asteptam sa fie atat de minunate :X Care este look-ul vostru preferat pentru toamna?

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*