Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Top 5: Rujurile mele preferate in aceasta toamna!

7.10.12

Hey :)

 De-a lungul timpului am facut mici obsesii pentru produsele de make-up, de exemplu acum sunt obsedata de rujuri, gloss-uri si blush-uri, simt nevoie sa-mi tot cumpar, n-am niciodata suficiente :)) Culmea este ca in urma cu ceva timp ma scoateau din sarite rujurile, ma enerva faptul ca trebuia sa umblu cu ele dupa mine si sa le reaplic, in schimb acum nici nu concep sa ies din casa fara (atunci cand ma machiez, in restul timpului folosesc un balsam de buze). Pentru ca am vazut la Anda postarea si videoclipul Top 5 rujuri & oje potrivite pentru toamna! [video], m-am hotarat sa va arat si eu rujurile pe care le ADOR toamna acesta (bine, eu le-as purta in orice anotimp si ziua si noaptea :D).

1. p2 Color Star Lip Cream - 070 Marlene Dietrich (il puteti achizitiona de aici: p2 Lip Cream)



   Stiu ca nu este un ruj, dar se comporta asemanator cu unul, ceea ce m-a facut sa-l iubesc si mai mult. Este unul dintre cele mai pigmentate gloss-uri pe care le-am incercat si cu siguranta in viitorul apropiat o sa mai adaug cateva la colectie.

  • Nu este lipicios;
  • Nu are miros;
  • Nu are gust;
  • Contine ulei de argan;
  • Nu are parabeni;
  • Se aplica foarte frumos si uniform;
  • Nu-mi usuca buzele.
   L-am folosit in acest tutorial: Red Alert! Pentru ca nu am avut inca sansa sa-l folosesc de mai multe ori pana acum, nu stiu sa vad spun cat rezista pe buze (n-am fost atenta in ziua in care l-am folosit), dar am citit a rezista in jur de 4 ore (o sa testez si o sa revin cu informatia).

2. p2 Pure Color Lipstick - 101 Rue de Rivoli (il puteti achizitiona de aici: p2 Pure Color)

(imi cer scuze pentru amprenta de pe capac :D)


   Acest ruj nu am apucat sa-l folosesc inca (intr-un machiaj ma refer), l-am testat astazi pentru prima data, e incredibil de cremos si se aplica foarte frumos.

  • Nu are miros;
  • Foarte pigmentat;
  • Foarte cremos.
  • Nu-mi usuca buzele.
3. Miss Sporty Perfect Color Lipstick - 240 Mascarade - il puteti achizitiona de oriunde se comercializeaza produse Miss Sporty, costa in jur de 8-9 lei.



    L-am folosit si vara aceasta, e un ruj care se poate purta cu usurinta vara cat si toamna. Sunt destul de uimita de rujurile de la Miss Sporty, mi se pare foarte bune pentru 8 lei.
  • Miroase foarte frumos, dulce fructat :X
  • Foarte pigmentat;
  • Foarte cremos;
  • Se aplica foarte frumos;
  • Fara un balsam imi usuca putin buzele dupa 1-2 ore;
  • Rezista in jur de 3-4 ore pe buze.
4. L'oreal Colour Riche -  746 Pure Burgundy - nu stiu de unde se poate achizitiona, l-am primit cadou la o comanda de pe Strawberry.



   Nu detin foarte multe produse de make-up de la L'oreal, sunt putin cam scumpe pentru buzunarul meu, de asta am fost si foarte curioasa sa incerc rujul :) Se afla pe locul 5 pentru ca inca nu sunt sigura cat de bine ma prinde culoarea, mi se pare putin maroniu si nu stiu inca cat de tare imi place :))
  • Foarte pigmentat;
  • Foarte cremos;
  • Se aplica foarte frumos;
  • Nu-mi usuca buzele.
  • Rezista in jur de 3-4 ore.
5. Catrice Colour Infusion Longlasting Lipstain - 050 Red & The City - nu se gaseste in Romania momentan.



   Eram super curioasa sa incerc in lipstain, le incercasem pe cele de la Revlon din magazin, dar nu mi-au placut culorile. Nu sunt foarte multumita de el, nu-mi place gustul dulce si in situatia in care ai buzele uscate sau se usuca intre timp se strange foarte inestetic in zonele respective, dar imi place culoarea, o sa incerc sa am cat mai hidratate buzele. Nu mi se pare ca ramane pe buze extrem de mult timp, dar e acolo pentru cateva ore.

   Veti vedea in curand look-uri cu fiecare ruj in parte, de-abia astept sa le port pe toate, rujurile puternice si inchise la culoare sunt preferatele mele :X 

   Care este rujul vostru preferat in aceasta toamna?

Va dores o seara minunata! V-am pupat :*:*:*