Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Day to Night Make-up

23.10.12

Hello :D

   Daca ati citit review-ul de ieri (review de ieri :D), spuneam undeva spre sfarsit ca astazi v-am pregatit doua machiaje folosind cele doua produse primite de la MyaShop :) Machiajul de seara pe care il facusem (am postat si o poza pe Facebook) nu mi-a mai placut atat de tare astazi, asa ca am refacut ambele machiaje :))

   Mi-am imaginat ca sunt in urmatoarea situatie: plecata cu treaba prin oras primesc un telefon de la prietenul meu care imi spune ca trebuie sa ajung cat mai repede acasa pentru ca are un eveniment la care trebuie sa ajunga si a uitat sa-mi spuna despre el :D Ma anunta ca intr-o ora si jumatate trebuie sa fim acolo.*In mod normal daca prietenul mi-ar spune asta, i-as spune ca mi-a dat mult prea putin timp la dispozitie si nu pot sa fiu gata, sa gaseasca o solutie :)) n-as putea sa pun machiaj peste machiaj, sunt obsedata sa am fata FOARTE curata inainte de a ma machia* :D

   Bun, asa arat in momentul in care ajung acasa :)





   Machiajul e foarte simplu de realizat, am folosit urmatoarele culori din paleta Storm de la Sleek.


   Culoarea 1 in pliu, culoarea 2 in pliu si coltul intern, am dus-o catre mijlocul pleoapei si catre arcada. Culoarea 3 am aplicat-o dinspre mijlocul pleoapei catre coltul intern si am blenduit-o folosind culoarea 1. In coltul intern si pe pleoapa inferioara am folosit culoarea 4.

   Ajunsa acasa imi imi dau seama ca nu am timp sa-mi fac nimic complicat si ca trebuie sa lucrez pe ceea ce am deja :) Fac rapid o coada impletita si ma apuc de machiaj.











   Am adaugat doua culori si un liner ca sa obtin machiajul ochilor.



   In coltul intern si in cel extern al ochiului am adaugat culoarea 5, in mijloc a ramas culoarea 3. Am aplicat in pliu culoarea 6 si pe pleoapa inferioara am adaugat culorile 5 si 6. Daca aveam si niste gene false totul era perfect, tot zic ca o sa-mi iau, o sa-mi iau si am ramasa cu "o sa" :))

Produse folosite:
Machiaj zi:

  • Ochi: Baza Manhattan Eyeshadow base, Sleek Storm (review aici), rimel Yves Rovher Sexy Pulp (review aici), creion dermatograf No7 Brown;
  • Fata: Missha Perfect Cover BB Cream 13 (review aici) + myface.cosmetics My_Mix Foundation 02 (review aici), Oriflame Studioa Artist concealer (mini review aici), pudra CCuk in nuanta Candlelight, E.l.f. essentials blush in nuanta Shy (review aici), bronzer E.l.f. in nuanta Matte Bronze;
  • Buze: Nyx Mega Shine Lipgloss (review aici);
  • Sprancene: Creion pentru sprancene Rimmel 01 Black Brown + un fard maro din trusa de 88 de culori de la CS.
Machiaj seara:
Am adaugat:
  • Ochi: myface.cosmetics SlINKy matter liquid eyeliner (review aici);
  • Fata: p2 blush in nuanata Innocent Rose (il puteti achizitiona de AICI);
  • Buze: E.l.f. essential lipstick in nuanta Classy.
   Sper ca v-au placut cele doua machiaje si daca v-a placut postarea nu uitati sa lasati un comentariu, as putea sa mai fac cateva daca va sunt de ajutor :) Promit in curand si cateva tutoriale pentru coafuri, m-am apucat serios sa invat cat mai multe tehnici si vreau sa va arat cateva :) 

Va doresc o seara minunata, v-am pupat! :*:*:*