Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd: essence Vampire's Love - True Love

30.10.12


    Hello beautiful ladies :)

   Luna acesta a fost una super aglomerata, am fost plecata o perioada, cand m-am intors am avut foarte multe lucruri de facute si planurile mele pentru luna octombrie au cam fost date peste cap. Oja de astazi trebuia sa o folosesc intr-un tutorial de Halloween pe care n-am mai apucat sa-l fac :( Uitasem cat de frumoasa este, nu am purtat-o foarte des atunci cand am cumparat-o, dar m-am indragostit de ea acum :)) Din pacate nu se mai gaseste, face parte dintr-o editie limitata de la essence, am cumparat-o de la un blog sale, dar am vazut in ultima coletie de la essence Twilight niste oje asemanatoare, in noiembrie apar si la noi, de-abia astept sa pun mana pe ele :))

essence Vampire's Love 03 True Love


   Am folosit doua straturi peste care am aplicat un strat de top coat tot de la essence - gel-look (top coat-ul meu preferat).



(pozele nu sunt facute cu blitz)

   Mie mi se pare ca se vede superb pe unghii, e una dintre cele mai frumoase oje pe care le am si cred ca o sa stea mult timp de acum incolo pe unghiile mele, nu inteleg de ce nu am folosit-o atat de des pana acum.

   Va place culoarea? Ce purtati pe unghii saptamana aceasta?


Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*:*