Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd: Crack me!

29.9.12




La lalala lalala....oo...ma scuzati, nu stiam ca sunteti aici :))

Bunaaaa fetelor :)

  Eu si ojele crapacioase nu prea ne-am inteles, eu n-am avut o iubire imensa pentru ele, ele nu m-au iubit la randul lor :D Cand am avut aceasta superba oja crapacioasa de la Essence am simtit ca trebuie sa o incerc, nu stiu de ce avand in vedere ca nu m-au atras de la inceput, probabil ca sclipiciul e de vina :)) Ei bineee, nici de data asta nu sunt data pe spate, dar nu-mi displace ce a iesit, in timp cred ca o sa-mi placa si mai mult :)

essence nail art CRAKING top coat 3D effect - 06 crack me! pearly pink (primita cadou).




Am folosit:
  • 2 straturi Flormar 40 (oja neagra);
  • 2 straturi Flormar 370 (oja alba);
  • essence nail art CRACKING top coat 06 crack me! pearly pink;
  • 2 straturi essence gel-look topcoat.
  Foarte rezistent top coat-ul de la essence, mi-am facut unghiile in urma cu 3 zile si arata extrem de bine unghiile desi am spalat vase si am facut treaba. Sunt destul de multumita de el :)

  Daca va intreseseaza produse essence (pe care nu le gasiti in Romania), Catrice, alverde, p2 si Manhattan, gasiti cateva de vanzare aici: Welcome to Cosmetic Land la preturi destul de bune si aduce si produse pe comanda :)

   Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*