Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Tag: A to Z things

10.9.12

Hoolaaaaaa! :D


   Laaaazy monday :)) Vai, imi place tag-ul asta la nebunie :X Am fost tag-uita de draga mea prietena Alexandra si bine a facut pentru ca de-abia asteptam sa ma apuc de acest tag. Multumesc, multumesc :*:*

A
Age : 25 ani.
Allergic: De vreo luna si ceva ma lupt cu o alergie, de maine incep tratamentul.
Animal: Momentan niciunul, sper sa-mi iau un caine in viitorul apropiat :D
Actors: Charlize Theron, Johnny Depp, Emily Blunt.
B
Birthday/Birthplace: 08.06.1987, Bucuresti.
Best Friends: Alexandra :D
Body Part on opposite sex: Dantura!!
Best Feeling in the world: Cuibarita la pieptul prietenului meu :X
Best weather: Sa pot purta un hanorac/blaizer si sa nu-mi fie frig :D
Been in Love: Da and still am.
Been on stage?: Da :))) Cand eram in generala dansam si cantam pe la serbari si in urma cu cativa ani am participat la karaoke pe plaja :D
Believe in yourself: Not so much, dar ma lupt cu mine in fiecare zi :D
Believe in life on other planets: Da si nu, o parte din mine vrea sa creada, alta nu.
Believe in miracles: Nu.
Believe in magic: Nope :)
Believe in God: Ceva exista cu siguranta :)
Believe in Satan: Nu-mi plac intrebarile astea :)) probabil ca exista, idk.
Believe in Santa: Nu, dar as vrea sa cred :))
Believe in Ghosts/spirits: Nu.
Believe in Evolution: Da.
C
Candy: Uh, oh :D Da, gimme moar :))
Color: Maro (orice nuanta de maro).
Cried in school: Da, prin clasa a 12-a, inainte de bac =))))
Chocolate/Vanilla: Vanilie.
Chinese/Mexican: Chinese, de dimineata pana seara :D
Cake or pie: Pie.
Countries to visit: tarile din Asia de Est :X
D
Day or Night: Ziua.
Danced: Avand in vedere ca iubesc muzica, adooor sa dansez, toata ziua as dansa :D
Danced in the rain?: Nu-mi aduc aminte, cred ca nu.
Danced in the middle of the street: Da, hahahah :)))
E
Eggs: Nuuuu, bleah, cah, yuck :/
Eyes: Caprui deschis.
Everyone has: issues.
Ever failed a class?: Nu.
F
First crush: Nu-mi aduc aminte.
Full name: Ruxandra :)
First thought waking up: Ia sa-mi verific mailurile :D
Food: Pui in sos de stridie.
Fruits:PEPENE!!!!!!!
G
Greatest Fear: frica de moarte.
Giver or taker: giver :))
Gum: Hubba Bubba :X
Good luck charms: Nu am asa ceva.
H
Hair color: Saten deschis.
Height: 1.73
Happy: In general da :)
How do you want to die: nu vreau sa mor, e o optiune? :))
Hate: Urat sentiment.
(In guys/girls) - niciodata nu m-a interesat sa aiba o anumita culoare a ochilor sau a parului; Am gasit acum 7 ani ceea ce cautam :)
Ochii: -
Hair Colour: -
Height: -
Clothing Style: -
Characteristics: -
I
Ice cream: Inghetata la cornet de la Mc Donalds :X
Instrument: Imi e greu sa aleg dintre chitara electrica, pian, orga si tobe :))
J
Jewerly: Bratari, inele, ceasuri si cercei :D
K
Kids: Momentan nu.
Keep a journal?: Cand eram mai mica aveam unul.
L
Love: is in the air :) Prietenul meu si familia.
Letter: Nu am scris scrisori :))
Love at first sight: Nope.
M
Milk flavour: Nu beau lapte.
Movie: Chick Flick, comedii si SF-uri :)
Marriage: In curand, speram :D
McD's or KFC: MC.
N
Number of Piercings: 2 in ureche, ca marea majoritate a fetelor, nimic special. Am avut mai multi de-a lungul timpului :)
Number: N-am nici macar un numar norocs :(
Nickname: Ruxi sau Rux.
O
One wish: Trebuie sa ma gandesc bine la asta. Momentan nu stiu ce as alege. Ah...ba da :)) Dreptul la dorinte nelimitate :)))
P
Place you'd like to live: Intr-un loc linistit.
Pepsi/Coke: Nu beau bauturi acidulate. Apa plata :)
Q
Questionnaires: Ya ya ya!
R
Reason to cry: Sunt super plangacioasa, plang tot timpul :D
S
Song: ah..dificil :)) Acum sun obseadata de Ellie Goulding - Lights :X
Shoe size: 39-40.
Slept outside: Da. 
Shower daily? Da.
Sing well?: Destul de bine :)
Scientist need to invent: un dispozitiv de teleportat :D
T
Time for bed: In jurul orei 2 dimineata :D
Thunderstorms: Imi place tot ce tine de fenomele naturii :X
Touch your tongue to your nose? Nup.
U
Understanding: Not really :D
V
Vegetable you hate: Nu mananc legume. Urasc in special ceapa si usturoiul, din tot sufletul.
Vegetable you love: Morcov.
W
Weakness: sunt prea sensibila.
When you grow up: When I grow up
I wanna be famous
I wanna be a star
I wanna be in movies 
Who makes you laugh the most: Avand in vedere ca marea parte a timpului mi-o petrec cu prietenul meu, raspunsul corect este: prietenul meu :)))
Worst feeling: sunt mai multe.
Where do we go when we die?: Like i said, i don't like these questions :/
Walk with a book on your head?: Am incercat cand am vazut faza intr-un film, n-am reusit.
X
X-Rays: Am facut cateva. Coate, genunchi, plamani, etc :))
Y
Year it is now: 2012 .
Z
Zoo animal: Leu, tigru, puma si ghepardul.
Zodiac sign: Gemeni


   Dau mai departe acest tag urmatoarelor incantatoare blogggerite: Alina Barbu, Art of ShineEva LunaBeautifulM, Frumusete la minut, Rally's Beauty Highway, Josephine's World, Pearly Peach si tuturor celor care vor sa-l faca :D

Va doresc o seara minuatata si relaxanta! V-mm pupat :*:*