Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd: Autumn Sparkles

19.9.12

Heeeeeeei :D

*postare programata* (imi cer scuze daca nu voi putea raspunde comentariilor voastre curand, momentan sunt plecata din tara, dar cand revin nu sar peste niciunul :*)



   In urma cu cateva saptamani (doua cred) am vazut pe Youtube un tutorial ce mi-a placut la nebunie si mi-a tot ramas in minte si-am zis ca trebuie neaparat sa-l fac si eu (tutorial aici - Charismastar, gagica are niste videoclipuri bestiale). Nu mi-a iesit asemanator pentru ca nu am avut sclipici si am folosit o oja neagra ca baza, daaaar mi-a placut tare mult cum aratau unghiile mele :D (am participat si la un concurs cu ele, dar n-am castigat, buuuu :D).

   Mi-a fost de mare ajutor solutia de uscare rapida de la Kallos pe care o tineam aruncata intr-un colt si acum imi e tare draga :))
   Ce-am folosit:

  •  de la stanga la dreapta: Flormar 40, Flormar 03, Flormar U14, Sephora Purple Jewelry, Flormar Pretty P29.
   Am aplicat doua straturi Flormar 40, apoi cu tehnica buretelului am aplicat Flormar 03, Flormar U14 si P29, un strat de Purple Jewelry si doua straturi de top coat pe care am uitat sa-l pozez (Miss Sporty Silk Base & Top Coat).






(imi cer scuze pentru cuticulele usor uscate, m-am apucat sa folosesc din nou Lotiunea pentru tratarea unghiilor :D)

   Ah, se vedeau atat de frumos, nici nu imi venea sa le sterg :)) Mi se par perfecte pentru toamna, mie oricum imi plac ojele mai inchise la culoare, chiar daca din cand in cand mai aleg si cate ceva deschis :D Sper sa va placa si voua :)

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*:*