Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Rotd: Un fel de lasagna cu paste :)

5.9.12

Helloooooo :D

   Nici nu-mi mai aduc aminte de care ori am mai mancat felul acesta de mancare dupa ce am facut pozele, cred ca cel putin o data pe saptamana il prepar. E incredibil de delicios :X Retea mi-a dat-o una dintre cumnatele mele, cea mai mica dintre ele (ea nu stia ca si lasagna se prepara intr-un fel asemanator) si daca nu i-am multumit suficient atunci, ii mai multumesc acum inca o data :))

   Super simplu de preparat, foarte rapid si extrem de gustos :D

Ingrediente:
  • Sunca (nu stiu exact cate grame de sunca se cumpara in casa, dar cumparati sa fie si in functie de vasul in care gatiti);
  • paste (orice fel de paste, n-as lucra cu spaghete pentru ca sunt prea lungi si se incurca treaba pe acolo);
  • sos de tomate - 3/4 borcan de 250 ml;
  • apa;
  • sare;
  • piper;
  • 3/4 pachet de unt;
  • lapte;
  • 1 lingura faina;
  • cascaval.
   Se pun pastele la fiert (folosesc o punga pentru 5 persoane) si pana fierb pastele, tai si pun la prajit sunca, cand sunca este destul de rumenita, adaug sosul de rosii si amestec bine de tot. Dupa ce-am amestecat, torn putin apa ca sa nu mai fie atat de gros sosul de tomate, incercam sa-l facem cat mai lichid, dar nu foarte. Dupa ce-am adus sosul acolo unde vream, adaugam putina sare si putin piper si il mai lasam 3-5 minute sa fiarba, dupa care il turnam direct in vasul de yena, avem grija sa distribuim in mod egal sunca pe fundul vasului.



   Pastele ar trebui sa fie fierte, asa ca le strecuram si le turnam peste sosul de rosii si sunca, avem grija sa le aranjam frumos :) Radem cascavl peste ele.


   Ne apucam de sosul bechamel: punem bucata de unt intr-o oala si o topim la foc cat se poate de mic, dupa ce s-a topit untul punem peste lingura de faina si amestecam bine, bine de tot. Asa trebuie sa arate inainte sa incepeti sa turnati laptele:


   In momentul in care arata asa, incepem treptat sa adugam laptele si amestecam tot timpul, nu va faceti griji, nu o sa ramana cocoloase, adaugati lapte in functie de cat de mult sos vreti, eu adaug cam un sfert de cutie (cand desfac eu cutia). Sosul trebuie sa fie destul de gros, la sfarsit adaugati putina sare si piper si mai lasati-l 2-3 minute, dar amestecati in el:


   Turnati sosul peste paste si peste sos mai radeti putin cascava; (iubesc cascavalul, niciodata nu-i suficient :D:D) apoi bagati vasul la cupotor 25 de minute sau pana se rumeneste partea de sus :D


  Si dupa 25 de minute arata asa (numai buna de mancat :X:X:X):

Pofta buna!  

   Trebuie sa mai fac neaparat si saptamana asta ca mi-am facut pofata uitandu-ma la poze :))) Acum am o noua "jucarie", am primit de la ai mei o carte de retete traditionale din China, Japonia, India si Thailanda si de-abia astept sa ma apuc sa fac bunatati. Cartea a venit impreuna cu o revista, daca nu ma insel, de la Biblioteca Adevarul (nu ma pricep :D:D), mai sunt inca trei carti pe care le vreau :D

   Incercati reteta, e nemaipomenit de buna :*

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*