Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque

17.9.12

 Buna fetelor :D


   Despre parul meu as putea sa spun foarte multe, saracul, a fost tare chinuit in ultimii ani :)) M-am vopsit pentru prima data in clasa a 8-a, nu stiu ce-a fost in capul meu, intotdeauna am facut cam ce-am vrut, am fost greu de oprit. Am incercat un blond de la L'oreal, care din fericire nu a prins pe parul meu saten deschis. Cred ca am incercat toate culorile pana acum, am fost bruneta, blonda si roscata si dintre toate cel mai mult mi-a placut roscatul, dar am renuntat pentru ca mi s-a parut tare greu de intretinut. Ultima data m-am vopsit in urma cu vreo 5-6 luni si de curand am mi-am facut parul ombre (tutorial aici). Dupa ce-am observat ca de cand ma tot vopsesc textura parului meu a inceput ssa se schimbe, am decis ca nu vreau sa ma mai vopsesc deloc :D

   Imi spal parul o data la doua zile pentru ca din pacate parul meu se ingrasa tare repede la radacina. Daca as putea sa-l descriu as spune astfel: par gras la radacina, unde e culoarea mea naturala parca imi aduc aminte de parul fin pe care-l aveam candva si par uscat si dezhidratat de acolo in jos :D Combinatia perfecta :) Nu ma deranjeaza sa-l spal atat de des, ba chiar imi face placere, imi place tare mult sa-l ingrijesc si sunt foarte mandra de parul meu.

   La fiecare spalare aplic sampon si balsam, nu pot sa traiesc fara balsam, mi se incurca parul intr-o veselie si din cand in cand (o data la o saptamana - doua) aplica masca de la Macadamia - Deep Repair Masque.

   Dati-mi voie inainte sa va spun cateva cuvinte despre hairtrade.com :) Sunt unii dintre principalii distribuitori si retaileri online de produse destinate ingrijirii parului, extrensiilor de par si produselor de frumusete din Uk si toata Europa. Ofera o gama variata de extensii de par, produse de frumusete, de ingrijire a parului si produse electronice destinate parului de o calitate foarte buna si preturi foarte avantajoase.


Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque - 250 ml - 18.99 lire


   Ingrediente:

Aqua/Water/Eau, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Quaternium 80, Amodimethicone, Ricinus Commmunis Seed Oil (Castor), Parfum/Fragrance, Algae Extract, Tocopheryl Acetate, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Anthemis Nobilis (Roman Chamomile) Flower Oil, Aloe Vera (Aloe Barbadensis) Leaf Extract, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Limonene, Butylphenyl Methypropional, Hexylcinnamal, Linalool, Citronellol, C11 15 Pareth 7, C12 16 Pareth 9, Trideceth 12, Trimethylsilosyamodimethicone

   Descrierea oficiala:

   Our Macadamia and Argan oils combine with tea tree and chamomile oils, aloe and algae extracts to produce miracle-like hair rejuvenation.

   Se aplica pe parul umed, eu o aplic pe parul putin mai umed decat umed, nu stau sa-l sterg cu prosopul dar astept putin inainte de a o aplica, daca tocmai am udat parul. Stau cu ea in par in jur de 9-10 minute.
  • Miroase EXTRAODINAR de bine, foarte fructat si dulce. Nu se mai simte mirosul chiar atat de puternic dupa ce-mi usuc parul;
  • Chiar din momentul in care imi clatesc parul, simt ca e atat de moale, parca e matase;
  • Il descurc de 10 ori mai usor;
  • Imi stralucesc pana si varfurile, care in marea majoritate a timpului sunt super uscate;
  • Parul arata extrem de sanatos.


    Desi ai impresia ca poate nu ti-ar ajunge mult timp, te inseli :)) Trebuie aplicat foarte putin, pentru ca are o consistenta foarte grasa. Daca te confrunti cu un par gras, eu as avea mare grija sa nu pun si pe la radacina parului, pentru ca nu cred ca ar ajuta foarte tare :))

    Dupa cum am spus putin mai sus, sunt obsedata de parul meu si consider ca produsul acesta este unul minune pentru el ♥

   Cateva poze cu parul meu (astazi sunt facute, fara blitz, fara modificari in photoshop, stau in fata geamului, nu m-am mai tus de vreo 3-4 luni, urmeaza sa-mi tund varfurile in curand :D):




   N-am gasit absolut nimic sa ma nemultumeasca, am cautat un produs care sa fac o schimbare in bine parului meu si l-am gasit. Recunosc ca pretul este destul de mare, ar merita investitia daca aveti un par atat de salbatic precum al meu :))) Sunt extrem de multumita de acesta masca pentru par ♥

   O puteti achizitiona de pe Hairtrade.com, au o gramadaaaa de produse pentru ingrijirea parului, cosmetice, bijuterii, cadouri, etc :) In momentul de fata exista o oferta pe site: Masca (250ml)+ Macadamia Healing Oil Treatment (10ml) + Macadamia Nourishing Leave-In Cream (60ml) doar 30 de lire- click Oferta
   Ati incercat vreun produs de la Macadamia pana acum?

   Produsul a fost primit spre testare, acest lucru nu a influentat sub nicio forma parera mea despre produs, acest review este 100% sincer ca intotdeuna.   

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*