Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Back To School Make-up: Autumn Afternoon

13.9.12

Hello gorgeouse ladies :)

   Acesta este ultimul machiaj din seria Back to School, un machiaj putin mai colarat decat celalalte doua Oh so Fresh  si Keep it Simple, de data acesta m-am gandit la fetele care merg la facultate (desi poate fi purtat si la servici sau in orice alta situatie :D), pentru ca a venit toamna, am folosit culori care sa se potriveasca cu anotimpul in care ne aflam (culorile mele preferate :D).

Part I




    Ca de fiecare data am aplicat corector + primer, am pliu am aplicat culoarea 1 (din paleta de 88 culori CS), apoi am aplicat Jumbo in Milk pe toata pleaopa si dupa culoarea 2 (din paleta de 88 culori CS). In pliu am aplicat culoarea 3 (Sleek V2 DARKS) si am avut grija sa blenduiesc bine de tot :D si pe post de liner am folosit culoarea 4 (Sleek V2 DARKS) (am umezit pensula). Pe arcada am aplicat culoarea 5 (din paleta de 88 culori CS), iar in coltul intern al ochiul cat si pe 3/4 din pleopa inferioara am aplicat mono 15 de la Flomar, pe restul pleopei inferioare am aplicat culoarea 3.






   Mi-a fost super cald cu esarfa si mi-am dat seama ca inca nu a venit vremea pentru esarfe atat de groase, dar iubesc esarfele :D:D De-abia astept sa pot sa le port :)




   De-abia astept sa port machiajul si afara, din pacate astazi am stat inchisa in casa :( Mi-a placut foarte mult si mi se pare ca toate culorile pe care le-am folosit se potrivesc foarte bine cu nuanta ochilor mei :D Sper sa va placa si voua la fel de mult :D

Produse folosite:

Ochi:
  • L'oreal True Match Concealer;
  • Elf Mineral Eye Primer;
  • Nyx Jumbo Eye Pencil - Milk;
  • Paleta 88 Culori Coastal Scents;
  • Sleek V2 Darks;
  • Flormar Mono 15;
  • Rimel Yves Rocher Sexy Pulp.
Fata:
  • Fond de ten myface.cosmetics + Missha Perfect Cover BB Cream;
  • Corector Oriflame Studio Artist;
  • Pudta CCuK;
  • Bronzer Elf -  Matte Bronze;
  • Blush Flomar - 91;
  • Iluminator Elf - Luminance.
 Sprancene:
  • Creion de sprancene Rimmel 01 Black Brown + un fard din paleta de 88 culori Cs.
 Buze:
  •  Balsam de buze Forever;
  • Nyx Round Lipstick Thalia;
  • Nyx Mega Shine - Smokey Look.

   Pftiuu cate produse :))) Acestea fiind spuse sau scrise, mi-a placut tare mult sa realizez seria acesta de machiaje, m-am mai mobilizat si eu putin, ca lenea la mine e cucoana mare :)) Mi-am propus ca de acum inainte sa realizez cel putin un machiaj pe saptamana, machiajele dureaza cel mai mult de facut, trebuie sa am ore bune la dispozitie ca sa ma pot ocupa de ele, dar nu ma plang! :))

Va doresc o seara minunata, v-am pupat :*:*:*