Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Notd: Time for Romance

11.9.12

Hey :)


   De produsele de la Essence am aflat pe la inceput anului, intre timp au ajuns in in Romania si desi am trecut pe la standul din Obor, nu mi-am cumparat nimic. De curand Alexandra mi-a facut o surpriza (ca intotdeauna) si mi-a trimis doua oje superbe si gel liner-ul de la Essence :) Imediat cum am pus mana pe oje m-am si apucat sa-mi pictez unghiile pentru ca eram tare nerabdatoare sa le incerc. Cu ocazia asta am testat si solutia pentru uscare rapida de la Kallos si-am ajuns la concluzia ca imi place :))

Astor LACQUE DeLuxe - 593 Vip Velvet Parma - 12 ml - 10-12 lei;
Essence Colour & Go 72 Time for Romance - 5 ml - 7-8 lei (cred).



(pozele sunt facute la lumina naturala)

   Oja de la Astor zboara imediat de pe varfuri, fara top coat a rezistat pana seara, cea de la Essence fara probleme a stat cam 4 zile. Puteti sa o aplicati peste o baza neagra, mov, visinie, etc., mie-mi place extrem de mult :X

    Voua ce produse de la Essence va plac? :D ( ca sa stiu ce sa mai incerc :D)

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*:*