Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Rotd: My almost failed chicken dumplings :D

21.9.12

Holaaa :D

*postare progamata*

   Recunosc ca-mi place sa incerc diverse retete, chiar daca din pacate sunt nevoita sa scot ingrdiente din ele :)) (nu mananc ceapa si nici usturoi si nu vreau sa stiu de ele :D) Sunt foarte sigura ca ar avea un gust si mai bun daca le-as adauga, dar nu vreau nici macar sa le vad, miros, etc. (desi usturoiul mu ma deranjeaza foarte tare cum miroase). Saptamana trecuta am incercat sa fac galuste cu pui, n-am facut in viata mea si nu cred ca o sa mai repet experienta pentru ca am facut extrem de multa mizerie in bucatarie si mi se pare ca a durat foarte mult pana am putut sa ma bucur de ele :))) N-au fost rele, dar nici n-au fost cum ma asteptam si stiu si unde am gresit. Gasiti o gramada de retete pe interent, nu-mi mai aduc aminte de unde m-am inspirat, dar o sa va scriu ce-am folosit eu.

 Pentru aluat:
  • 200-300 gr faina;
  • apa (cata apa aveti nevoie sa faceti aluatul)
   Pentru umplutura: (puteti pune mai orice inautru):
  • piept de pui fiert (am avut jumatate dintr-un piept de pui);
  • 1 morcov mai maricel ras;
  •  sos de soia (1-2 linguri);
  • pentru ca n-am avut vin de orez, am folosit 1-2 linguri de vin rosu;
   Formati coca si lasati-o 30 de minute in castron cu un prosop umed deasupra. Dupa ce au trecut cele 30 de minute, luati coca, ar trebui sa aiba o forma aprope rotunda si taiati-o pe din doua. Fiecare bucata de coca o rulati si taiati bucati de maxim 4 cm din ea. Apasati putin pe fiecare bucatica de coca, dupa care luati facaletul si incepti sa le rulati. Trebuie sa fie foarte subtiri, eu n-am stiu asta si mi-au iesit mai groase, de aici mi se trage si "almost failed". 


    Acum trecem la umplutura: am amestecat bine de tot ingredientele, ideea este ca trebuie sa se formeze o pasta (cel putin asa scria in reteta), ceea ce la mine nu s-a intamplat :D :D (un robot de bucatarie era super bun :D)


   Umplem fiecare galusca, avem grija sa nu punem foarte mult, cam o lingurita din umplutura si incercam sa le facem sa arate asa cum trebuie. Recunosc ca nu m-am uitat cum se strang, imi e rusine de ale mele :)) (exista o tehnica - tehnica si reteta) -  ale mele pot spune ca arata aproape decent pentru un incepator.


   In retata pe care am facut-o eu, scria ca trebuie sa le pun la fiert si sa pun un capac la oala, cand fierb sa adaug un pahar de apa rece si sa mai astept sa fiarba si dupa aceea sa mai adaug inca doua pahare de apa rece si sa mai astept sa fiarba o data. In reteta pe care v-am dat-o mai sus, scrie ca se pun doar la fiert si tot asa am citit in mai multe retete. Aveti grija sa nu le aglomerati si nici sa nu le zrobiti cand amestecati. Cele care sunt gata plutesc, cele care s-au rupt sau nu sunt facute stau la fund. Asa va dati seama daca sunt bune de mancat. Dupa ce le-am scos din apa arata asa:

(recunosc ca nu sunt foarte aratoase :D:D)


   Eu le-am servit pe post de aperitiv cu sos de soia, dar le puteti pune si in supa si cred ca sunt mult mai gustoase, poate totusi o sa mai incerc sa le fac o data :)))

   Va place sa experimentati in bucatarie atunci cand aveti timp liber la dispozitie? :D


Va doresc o seara buna! V-am pupat :*:*