Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Castigatori giveaway THBoxes & Gold and Silver Sparkles

14.9.12

Hey :)

   Nu o sa vorbesc foarte mult astazi, probabil ca v-ati saturat cat scriu in celalalte postari de pe blog ( :D:D:D), o sa trec direct la subiect :D Au fost 69 de inscrieri, am descalificati 9 participanti si am sters doua inscrieri pentru ca erau duble. De data aceasta mi-am notat si de ce am descalificat, mi se intampla sa uit :))
  • Andreea Chirita - link-ul de la share a expirat;
  • Olguta Nedelea - Nu pot vedea link-urile, probabil ca sunt private;
  • Mihaela Ghelase Mi-ai dat link-ul de pe site, nu de la share-ul de pe Facebook;
  • Gabriela Olariu - Mi-ai dat link-ul paginii tale de Facebook in loc sa-mi dea link-ul unde ai dat share bijuteriei;
  • Adina Mb - Ai postat poza in album, nu exista niciun link catre bijuterie, pe sponsor il interesa link-ul;
  • Cornelia Lia - la fel ca si Mihaela, mi-a dat link catre site-ul THBoxes, nu share-ul de pe pagina ei de Facebook;
  • Elena Alina Popa - Page not found;
  • Sandru Cristina Mariana - La fel ca si Mihaela si Cornelia, Cristiana mi-a dat link catre pagina THBoxes, nu catre share-ul de pe Facebook.
   Imi pare tare rau fetelor ca a trebuit sa va descalific, sper sa fiti mult mai atente pe viitor, e tare pacat sa pierdeti sansa la premiu din cauza neatentiei :(

   FELICITARI FETELOR :X
   O sa va contactez in cursul zile de astazi sa va spun ce trebuie sa faceti ca sa intrati in posesia premiilor, premiile sunt trimise de catre sponsor si vor ajunge cam in 3 saptamani - o luna. Toate participantele beneficiaza de 10% reducere la orice comanda de pe site (voi da lista sponsorului ca sa stie cine a participat si cine nu), ca sa puteti beneficia de 10% reducere va trebui sa luati legatura cu THBoxes (au Live Chat pe site, dreapta sus, putin mai incolo de login or register).
   Va doresc o zi minunata! V-am pupat :*:*