Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Happy Birthday to my little blog!!!! :D :D

27.9.12

Heeeey, heeey, heeey :D


   Happy, happy, joy, joy!!!! :D Pe 27 septembrie, in urma cu an, cu multe, multe emotii ma apucam de acest blog, cred ca n-am transpirat mai mult ca in ziua aceea niciodata in viata mea :))

   Povestea lui e foarte simpla: prietenul meu ma tot impingea de la spate de ceva vreme sa-mi fac un blog, dar eu nu si nu, ii tot spuneam ca nu cred ca o sa ma descurc, imi era tare frica (sunt o fire mai emotiva). Bun, si intr-o zi m-am intrebat ce pierd daca incerc? Timp aveam, era clar pentru mine cat si pentru cunoscuti ca imi plac produsele cosmetice si imi place sa ma machiez, imi place sa ii machiez si pe altii, era pacat sa nu incerc.

   Si-am incercat si uite ca dupa un AN sunt inca aici si sunt extrem de mandra de munca mea. Fiecare comentariu si abonat nou ma bucura la fel de mult ca si in prima zi, orice interactiune cu cititorii mei de fiecare data ma incanta extrem de mult, imi place sa socializez cu voi, sa va cunosc mai bine :) De asta sunt atat de importante pentru noi bloggeritele comentariile voastre. Am cunoscut oameni minunati, am colaborat cu oameni minunati si mi-am facut o prietena foarte buna (despre Alexandra este vorba), pe care nu as fi cunoscut-o daca nu era acet blog :D

   Am decis ca de ziua blogului meu sa premiez pe cineva care este activ pe blogul meu (si o sa fac din ce in ce mai des lucrul acesta), care ma urmareste si este cu adevarat interesat de ceea ce fac eu aici :)

  M-am tot gandit cum sa aleg persoana aceasta si am facut in felul urmator: pentru ce disqus are optiunea de a iti arata un top al celor care au comentat pe blogul tau, am decis sa aleg persoana cu cele mai multe comentarii.


   Alexandra, prietena mea draga care se afla pe locul I mi-a spus ca nu poate sa accepte premiul (noi doua oricum ne premiem suficient cand avem ocazia, bine, mai mult ea pe mine) si mi-a spus ca doreste sa o premiez pe urmatoarea participanta si anume pe Dee :)  Si nu pot decat sa ma bucur foarte mult pentru ca din ce mi-am dat seama pana acum Dee este o fata foarte deosebita si comentariile ei intodeauna mi-au inseninat ziua. Asa ca fara sa mai scriu inca un roman, FELICITARI DEE! te rog sa-mi trimiti un e-mail cu adresa ta ca sa iti pot trimite premiul :X:X:X

   Si bineinteles sa iti spun si ce contine premiul :) (cred ca o sa te incante :D)

  • Gel de dus Balea editie limitata Smochie si Ciocolata;
  • O masca pentru fata de la Balea cu miere de salcam;
  • O oja p2 650 fever;
  • Un gloss esence cherry kiss.
  Sa le folosesti cu placere si sa te bucuri de produse!!! :)

Va multumesc tuturor pentru ca ma urmariti si-mi sunteti alaturi, sper si anul viitor sa fiu tot aici, sa am cat mai multa inspiratie si sa pot sa fiu de ajutor (asta daca sunt) in continuare :)

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*