Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Gerovital Pure: un review cu multa spuma :D

28.8.12

Hello :D

  Obsesia mea pentru produsele frumos mirositoare nu mai este un mister pentru nimeni, cel putin asa cred :)) Pentru ca sunt o mare fana a gelului antimicrobian de la Gerovital (si dupa cum ati vazut, nu lipseste din lista mea de produse favorite niciodata, l-am folosit pentru prima data prin anul I de facultate), atunci cand a avut loc campania de testare pentru sapunurile spuma din gama Gerovital Pure, recunosc ca am fost foarte curioasa si-am zis de ce nu? Nu este primul sapun spuma pe care-l incerc, dar cu siguranta este sapunul care va fi prezent de acum inainte in baia mea :)

  Buuuun, in aceasta gama exista patru sapunuri lichide spuma dintre care puteti alege in functie de nevoile voastre: Nature - pentru prospetime, Glycerin - pentru hidratare in profunzime, Antibacterian - pentru protectia impotriva bacteriilor si Sensitive - pentru piele delicata.

 Gerovital Pure sapun lichid spuma Nature - 300ml - 10.86 lei pe site-ul Farmec si undeva pana in 13 lei in supermarket-uri;

 Ingrediente:


   Nu contine parabeni, este testat dermatologic si are extract eco-certificat de rodie.

    De cum am primit pachetul, l-am desfacut cu o viteza uimitoare si am fugit cu sapunul inspre baie ca sa vad ce poate :))) Am apasat pe pompita si in momentul urmator am simtit un miros atat de frumos si fresh ca-mi venea sa stau cu mainile numai pe la nas :)) si care culmea, persista. Daca ma spal pe maini si gesticulez (asa cum fac in marea partea a timpului cand explic ceva) simt mirosul  :D


    O singura pompita pentru mine e de ajuns, cateodata mai apas si a doua oara pentru ca-mi place spuma, se indeparteaza foate repede, sunt unele sapunuri care trebuie sa stau cu mainile in apa o gramada ca sa se duca (nu stiu daca le-ati intalnit, dar sunt cele mai enervante). Nu mi-am simtit mainile uscate dupa ce l-am folosit. Prietenul meu l-a folosit si atunci cand a vrut sa se spele pe maini dupa ce-a mesterit la masina si mi-a spus ca a curatat foarte bine ce avea el pe maini.

   Nu pot sa spun ca pana acum am gasit ceva care m-a deranjat la sapun si n-am auzit pe nimeni in casa sa se planga de el, ba chiar mama l-a cautat prin magazin ca sa mai luam. Sunt curioasa daca celalalte sapunuri din gama miros diferit :D Daca stiti va rog sa-mi spuneti :))

  Sunt foate multumita de el, sunt sigura ca celor mici (si nu numai) o sa le placa la nebunie sa se joace cu spuma, stiu ca nepoata mea nu pierde nicio ocazie si recunosc ca si eu ma distrez cu ea :)))

    Ati incercat pana acum sapunurile lichide spuma din gama Gervital Pure? :D

   Produsul fost primit spre testare, acest lucru nu a influentat sub nicio forma parera mea despre acest produs, acest review este 100% sincer ca intotdeuna. 

Va doresc o seara minunata! V-am pupat! :*:*:*