Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

O bijuterie pentru voi - THBoxes & Gold and Silver Sparkles Giveaway :) (INTERNATIONAL)

13.8.12

Hello girls! :)

   Va spuneam ieri pe Facebook ca va pregatesc o surpriza si ca sunt foarte incantata de lucrul acesta. Ieri m-au contactat cei de la ThBoxes si mi-au propus sa organizam un giveaway si nu putea sa pice mai bine momentul decat acum pentru ca sunt atat de aproape de 600 de abonati (wowie :X) si cu acesta ocazie vreau sa va si multumesc pentru ca ma urmariti, cititi, comentati, pentru ca sunteti alaturi de mine :D Din ce-am inteles de la ei, in momentul acesta sunt o gramada de bijuterii noi pe site si bineinteles ca n-am putut sa nu arunc un ochi sa vad ce-mi place :)) Si rau am facut pentru ca acum le vreau :D




Transport gratuit oriunde in lume :D


Si acum sa trecem la giveaway:


   In functie de cati participanti avem, stabilim cate premii dam :) E simplu, la 10 inscrieri vom avea un premiu, la 50 de de inscrieri 5 premii, la 100 de inscrieri 10 premii si tot asa (de voi depinde , eu vreau sa dam cat mai multe premii) :) Premiul vi-l puteti alege voi de pe site-ul: THboxes, sectiunea bijuterii.

   Buuuun, regulile sunt urmatoarele:

Reguli:
1. Sa va faceti cont pe site-ul ThBoxes;
2. Sa dati like paginii de Facebook THBoxescom-Earrings si paginii Gold and Silver Sparkles;
3. Sa va imprieteniti cu ThBoxes Zha pe Facebook;
4. Sa va alegeti bijuteria preferata de pe site THBoxes si sa o postati pe profilul vostru de Facebook sau pe blog;
5. Sa ma urmariti prin GFC;
6. Sa dati share acestui giveaway pe Facebook.
7. Sa-mi lasati adresa de mail ca sa va pot contacta in cazul in care ati castigat.

En
1. Make an account on ThBoxes;
2. Like THBoxescom-Earrings on Facebook and Gold and Silver Sparkles;
3. Be friends with THBoxes on Facebook;
4. Choose your favourite jewel from THBoxes and post it on your wall on Facebook or on your blog.
5. Follow me through GFC;
6. Share this giveaway on your Facebook.
7. Leave me your e-mail address so i can send you an e-mail if you win.

   Open WORLDWIDE, the sponsor will send out the prizes / Giveaway-ul este deschis international, sponsorul va trimite premiile.

   Perioada: 13.08.2012 - 13.09.2012 (ora 23:59), in maxim 72 de ore de la incheierea concursului voi anunta castigatorii care in maxim 72 de ore de la primirea e-mailului trebuie sa-mi raspunda, altfel voi alege alti castigatori.

 Mult succes tuturor :*