Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Farmec Lotiune pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5 Review

7.6.12

Hello :D

   Astazi am inceput ziua cum nu se putea mai bine :D Am aflat ca am fost invitata sa particip in Campania Ivatherm de pe Trender (va mai puteti inscrie pana pe 8.06 - Campanie Ivatherm, trebuie sa aveti neaparat blog) ♥ ♥ ♥. Pentru ca am avut posibilitatea sa aleg pe cineva care sa se bucure impreuna cu mine de produsele Ivatherm, prima persoana la care m-am gandit a fost mama, vreau sa ii fac o supriza, sper sa o bucure mult :D Pe langa cele doua spray-uri cu apa termala Ivatherm pe care le primim, pentu mine am ales: IVAPUR gel exfoliant si Resveratrox Forte Anti-Cellulite, iar pentru mama am ales: UNA crema anti-aging contur de ochi si fondul de ten Joviale, de-abia astept sa le primesc si sa incep sa le testez :D

   Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs care mi-a atras foarte mult atentia datorita review-urilor pozitive de peste tot si cum trebuia sa vad daca chiar functioneaza atat de bine, m-am dus si l-am cumparat :) De cand ma stiu am avut probleme cu unghiile, mi se exfoliau, erau moi si se rupeau, nu cred ca au avut vreodata o perioada de glorie :)) Au fost momente in viata cand mi-am dorit unghiile lungi, dar niciodata nu am putut sa le las sa creasca, asta pana am citit despre lotiunea de la Farmec.

Lotiune pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5 - 11 ml - 5-7 lei (depinde de unde o cumparati).


Descriere: O loţiune ideală pentru revitalizarea unghiilor terne, fără viaţă, casante sau care se exfoliază.
Prin conţinutul bogat în Vitamina B5, loţiunea revitalizează şi întăreşte unghiile. Ingrediente: Aqua, Alcohol, Formaldehyde, Calcium Pantothenate, Polysorbate 20.
    Buuuun, acesta lotiune se foloseste o data pe zi, in fiecare zi, timp de sapte zile. Dupa acesta perioada in care ati folosit-o timp de sapte zile, o aplicati de doua-trei ori pe saptamana. Sincera sa fiu eu n-am avut rabdare, am aplicat-o in primele trei zile, dupa care am sarit o zi si am aplicat-o in ziua urmatoare. Cred ca intr-o saptamana am aplicat-o de 5 ori, dupa care am aplicat-o de doua ori pe saptamana. Aveti grija sa va protejati cuticulele cu un strat de crema inainte (o sa vi le usuce) si aveti grija sa nu puneti solutia pe vreo rana ca o sa simtiti intens usturimea :)) (am testat de cateva ori).
   N-am apucat sa fac o poza cu unghiile fara oja inainte de a incepe tratamentul, dar am una in caare le am facute cu oja si sunt cat se poate de scurte:

 Si asa aratau dupa doua saptamani si jumatate (tin sa mentionez ca in a treia zi 2 unghii au vrut sa se exfolieze, le-am pilit frumos si nu am mai avut probleme):

 (pentru ca m-am grabit o data, de doua ori sa aplic lotiunea fara sa aplic si crema, aveam pielea de jur-imprejurul unghiilor destul de uscata, imi cer scuze :D)

  Ce am observat in toata perioada in care am folosit lotiunea? Nu mi s-au mai exfoliat unghiile, s-au intarit, niciuna nu a dat vreun semn ca ar vrea sa se rupa. Face ceea ce promite in descriere? Da, da, da, cu siguranta :D Merita incercata daca va confruntati cu asemenea probleme.

Intrebare: stie cineva ce pluteste in lotiune? La inceput am crezut ca are probleme pensula si tot incercam sa le iau de pe ea, sunt niste mici firicele de ceva, dar habar n-am de ce :))


  Testat, placut, recomand! Va spun sincer ca nu mi-am facut mari sperante la inceput, dar acum inteleg de ce aproape toata lumea era multumita, a trebuit sa ma conving si eu :D Puteti comanda produse Farmec si de pe site-ul lor, daca nu vreti sa o cautati, dar se gaseste mai peste tot, eu am luat-o dintr-o farmacie.

   Ati incercat pana acum lotiunea de la Farmec? V-a ajutat?

Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*:*