Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Lush, Lush, Lush Review

4.6.12

Holaaaa! :D

   E cald, cald, foarte cald :D Desi sunt nascuta in luna asta, e mult prea cald pentru mine :)) Astazi nu planuiesc sa fac nimic special, e zi de lenevit, poate mai pe seara o mica iesire, dar nu inainte sa-mi iau ceva impotriva tantarilor pentru ca aseara m-au atacat :))
   Astazi o sa va vorbesc despre niste produse de care m-am indragostit pe loc (si nu sunt genul), produse despre care am citit numai lucruri bune si in general toata lumea care le-a incercat este super entuziasmata cand vine vorba despre ele si recunosc, am avut indoielile mele, dar m-am convins foarte repede ca produsele Lush chiar sunt foarte bune (si miros divin ♥), cel putin cele pe care eu le-am testat. Presimt o mica obsesie Lush :D



    Descriere: Daca parul ti se incurca usor, incearca sa-l perii cu grija inainte de a folosi Karma Komba. Acest sampon fara conservanti combina cateva ingrediente care lucreaza de minune impreuna pentru a-ti descurca suvitele: portocale fresh pentru stralucire, lamaita stimulanta si pin pentru revigorare. Parul tau se va trezi la viata si va fi usor de pieptanat.
   In primul rand trebuie sa mentionez ca n-am folosit in viata mea un sampon solid ceea ce m-a facut de 2x mai curioasa sa-l incerc :D Miroase foarte bine (nu cred ca exista produs Lush care sa nu miroasa bine), dulceag-fructat-fresh :)) (asa ii pot descrie mirosul), desi m-am speriat la inceput de el, acum l-as mirosi toata ziua. 
   Parul mi se incurca atunci cand il indrept (nu mi-am mai indreptat parul de ceva vreme) si in timpul spalarii se incurca in crestetul capului, observ ca de cand am inceput sa-l folosesc nu mi se mai incurca atat de tare. Ce imi place cel mai mult e ca observ ca parul meu are volum si a doua zi dupa spalare, ceea ce NU mi s-a intamplat nicioadata. Si nu in ultimul rand imi place foarte mult ca imi simt parul extrem de curat ("scartaie"dupa ce indepartez samponul) si e mult mai stralucitor :)) Nu stiu cat o sa dureze pana il termin (o sa va tin la curent), aplic foarte putin, il trec prin par rapid si imediat face spuma. N-am gasit pana acum ceva sa nu-mi placa la el, dupa ce-l termin isi face loc in wishlist-ul meu :D 



    Descriere: Iti doresti atat de mult acest balsam! Recunoaste, mai intai pentru ca l-ai confundat cu un milkshake. Vanilia si capsunele fresh sunt reteta sigura pentru orice pofticios. Daca mai pomenim si de miere (care reduce electricitatea statica), n-ai sa te mai induri sa-l aplici pe par. Fa-o totusi si apreciaza rezultatul inaintea celorlalti. Par curat, lucios si fericit ca i-ai servit un asemenea desert.

   Nu am folosit nicidata pana acum un produs caruia sa ii simt mirosul in par a doua zi (nu folosesc produse scumpe in general). Miroase intr-adevar ca un milkshake vanilie-capsuni, ceea ce nu poate decat sa ma bucure, pentru ca sunt innebunita dupa vanilie :D Nu e necesar sa aplic o cantitate foarte mare de produs si observ ca nici nu mai am parul atat de uscat ca inainte (parul meu e vopsit si sufera tare rau inspre varfuri). Recunosc ca m-a cucerit si pe langa sampon si el isi face loc in wishlist :D Balsamul il gasiti in trei variante: 100g, 250g, 500g.

Puteti achizitiona produsele Lush online de aici: Lush.ro sau le puteti achizitiona din magazinele Lush: Magazine Lush.


   Vreau neaparat sa incerc fondul de ten naturalbalsamul exfoliant pentru buze Bubblegum si sarurile de baie ♥ 
   Ce produse de la Lush ati incercat pana acum? Ce ar trebui sa mai trec in lista mea? :D

  Produsele au fost primite spre testare si ca de fiecare data acesta este parerea mea 100% sincera despre produse.

Va doresc o seara placuta! V-am pupat :*:*