Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Beautiful Blogger Award

27.6.12

Hey hey! :D

   Vaaaai, de fiecare data cand blogul meu primeste cate un premiu sunt atat de fericita, am primit acest premiu de la Rally Rally's Beauty Highway si vreau pe acesta cale sa ii multumesc foarte mult ca s-a gandit la mine :*:*:* Bun, hai sa trecem la treaba :D



1. Multumesc persoanei ce te-a nominalizat si link catre ea.

   Iti multumesc foarte mult Rally ca te-ai gandit la mine si la blogul meu, ma bucura extrem de mult :*:*

2. Spune de unde ti-a venit ideea sa iti creezi un blog si ce te determina sa continui?

  Prin 2011 am inceput sa urmaresc videoclipuri pe Youtube si am descoperit comunitatea de beauty de acolo, am vrut sa incep prin a posta filmulete, dar din pacate nu am fost suficient de curajoasa, asa ca mi-a venit ideea sa ma apuc sa scriu :)) Avand foarte mult timp la dispozitie si fiind pasionata de make-up si tot ce e beauty related m-am pus pe scris si n-am de gand sa ma opresc :D Cititorii mei, pasiunea pentru beauty si pasiunea pentru scris ma determina sa continui.

3. Descrie pe scurt o zi obisnuita din viata ta.

  Ma trezesc in jurul orei 10-10:30, nu sunt matinala absolut deloc, imi prepar si mananc micul dejun, ii prepar cafeaua prietenului meu, ma gandesc despre ce scriu pe blog, ma apuc sa fac poze, de-obicei plec cu prietenul meu cu treaba prin oras, daca nu plec ma apuc de editat poze si scris postarea din ziua respectiva (o termin mai spre seara), prepar pranzul si-l manacam (astadaca nu mancam pe unde apucam), mai plecam putin cu treaba si spre sfarsitul zilei stam putin pe afara cu prietenii, dupa care cat timp el are treaba la calculator, eu imi citesc mailurile, raspund la mesaje si vorbesc mai toata ziua cu Alexandra :D inainte de culcare ne uitam la 2-3 seriale sau un film si o luam de la capat in ziua urmatoare.

4. Cea mai buna colaborare a ta cu blogger.

   Singura bloggerita cu care am colaborat pana acum a fost Alexandra Red is the new Blonde si de-abia astept sa mai colaboram. Ii aduc aminte ca imi e datoare cu un guest post grrrrr* =)))

5. Cea mai "urata" colaborare cu un alt blogger?

  N-am avut parte de asa ceva si sper sa nu am :)) In general sunt foarte atenta la persoanele cu aleg sa lucrez.

6. Explica pe scurt ce inseamna pentru tine blogul pe care il detii.

   Oricine m-ar intreba, i-as spune ca este copilasul meu :))) Avand in vedere ca imi dedic marea majoritate a timpului pentru el, as putea spune ca inseamna extrem de mult pentru mine. Fiecare comentariu lasat ma bucura enorm, in fiecare zi am motive sa fiu de 10 ori mai fericita, nu stiu ce m-as face fara coltisorul meu unde pot sa vorbesc despre ce ma pasioneaza fara sa ii plictisesc pe ceilalti :)))

7. Acorda "Beautiful Blogger Award" la cel putin 5 bloggeri.

Alexandra - Red is the new Blonde;
Andreea - A beauty tale;
Cosmina - Cossa's Cosmetics;
Ana - Ana's Beauty Blog;
Alexandra - Alex Make-up;
Alina - Alina Barbu Make-up;

 Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*:*

http://blogoteque.ro/