Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

NOTD China Glaze - Life Preserver

13.6.12

Hey :)


   Va povesteam ca de ziua mea am primit cadou o oja de la Alexandra, dar n-am vrut sa va spun cum se numeste pentru ca urma sa o vedeti intr-o postare. E a doua oja pe China Glaze pe care o am, prima oja am primit-o cand am achiztionat un beauty box. Oja face parte din colectia Anchors Away si este un portocaliu ars, aplicata pe unghii e putin diferita fata de ce se vede in sticluta. Intotdeauna mi-a placut sa primesc lucruri pe care in mod normal eu nu le-as alege, pentru ca asa descopar lucruri noi care imi plac :D (daca are vreun sens ceea ce am zis :D)

China Glaze - Life Preserver si Classics Glamour





   Am aplicat doua straturi de Life Preserver pe unghii, doua straturi de Glamour pe inelar si un strat top coat (acelasi top coat de la Kallos pe care il folosesc de ceva timp). Pozele sunt facut in a treia zi, la doua degete am vazut ca a inceput sa se duca oja de la varfuri, nu ma deranjeaza acest lucru, oricum mai mult de trei zile nu sta nicio oja pe unghii pentru ca ma plictisesc :)) 

    Life Preserver este o culoare buna de folosit in orice anotimp, ceea ce imi place foarte mult si este o culoare care se potriveste foarte bine culorii pielii mele ♥

   Pe ce oje ati mai pus ochii in ultima vreme? Azi am drum pe la Flormar, sper sa rezist tentatiei :)))

Va doresc o seara buna! V-am pupat :*:*