Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Water marble mani

22.5.12

Hey :)


   Desi nu ma simt deloc bine, am promis ieri am sa va arat ca e iesit atunci cand eu m-am jucat cu oja in apa :))) Desi nu a fost prima data cand am incercat aceasta metoda, a fost prima data cand mi-a placut ce mi-a iesit si as putea spune ca s-ar putea sa ma joc mai des de acum incolo :D Din momentul in care te prinzi cum se face, totul e floare la ureche si nu iti mai vine sa te opresti :) O sa incerc sa va spun pe scurt de ce aveti nevoie si o sa va pun si un filmulet ca sa vedeti exact totul (eu n-am reusit sa filmez si sa fac in acelasi timp si nici nu a fost cineva pe langa mine sa ma ajute sa filmez).

  Aveti nevoie de un recipient in care sa puneti apa, eu am folosit un pahar de plastic. Puneti apa plata (nu de la robinet) in pahar si aveti grija ca apa sa fie la temperatura camerei. Alegeti ojele pe care vreti sa le folositi (evitati sclipiciul, sideful, nu prea iese nimic cu ele) si neaparat aveti nevoie si de o ustensila cu varf ascutit cu care care creati modelul (ac, scobitoare, bat de frigaruie din lemn, etc.). Luati si niste scotch langa voi pentru a il aplica pe piele, ca sa nu va murdariti tot degetul de oja. Folositi o baza pe unghie, orice culoare vreti voi.

   Am folosit oje diferite pentru aproape fiecare model, m-am distrat de minune :)) Tineti minte va rog frumos  ca sunt incepatoare :D
 (stiu ca ultimele trei poze sunt ciudate (nu-mi place deloc sincer, dar n-am avut cum altfel sa va arat ) dar din cauza lotiunii de la Farmec pentru unghii, am cuticulele foarte uscate si n-am putut decat sa decupez modelul si de desteapta ce-am fost nu mi-am dat seama ca am facut si o setare tampita la aparat si mi-au iesit pozele blurate, imi cer scuze)    Am folosit doar oje de la Flormar, in prima poza pe inelar apare un mov de la Rimmel care cred ca mi-a ramas in apa de la prima incercare (Flormar 424, 413, 370,03 si 28).    Ce pot sa spun, daca era dupa mine ma jucam toata ziua :)) Si probabil ca o sa vedeti din ce in ce mai des aceasta metoda pe blog pentru ca imi place foarte mult rezultatul obtinut. Dupa cum v-am spus mai sus, daca va prindeti de cum se fac, toata treaba merge foarte repede.    Ati incercat vreodata aceasta metoda? Daca incercati va rog sa postati o poza pe pagina mea de Facebook, sunt foarte curioasa sa vad ce v-a iesit ♥  Facebook-ul meu: Gold and Silver Sparkles
Va doresc o seara buna! V-am pupat :*:*