Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Narcotango - nu doar un spectacol ci o experienta!

17.5.12

Hey!

   Nu pot sa descriu cat de multa placere imi face sa scriu acesta postare. Am mai mentionat de cateva ori ca tot ce are legatura cu muzica ma incanta extrem de mult, muzica ocupand o mare parte din viata mea. Nu stiu cum simt oamenii in general muzica, la mine totul e amplificat de zeci de ori, nu pot sa ma satur de ea. Desi stilul muzical al celor de la Narcotango este departe de ceea ce ascult eu in general, chiar foarte departe as putea spune, pur si simplu nu pot sa ma satur de muzica lor, va spun sincer ca sunt buni si pe CD, dar live sunt fenomenali. Pe langa faptul ca muzica este buna, in fiecare an am avut parte si de un spectacol oferit de dansatori de tango, ceea ce a facut spectacolul si mai bun. Am avut onoarea de a face parte din public la fiecare spectacol pe care l-au sustinut in Bucuresti, ceea ce inseamna ca i-am vazut de trei ori live si de fiecare data au fost la fel de buni.

   Acum doi ani cat si anul trecut, spectacolul a avut loc in aer liber si trebuie sa recunosc ca mi-a placut mult mai mult la aer decat la Sala Palatului, dar nu pot sa ma plang foarte tare :) Narcotango este o formatie argentiniana, compusa din patru membrii: Carlos Libedinsky,
Mariano Castro, Marcelo Toth si  Fernando del Castillo. Stilul muzical abordat este o combinatie intre tango si muzica electronica, denumit neo-tango. Spectacolul de anul acesta a avut ceva in plus fata de celalalte doua, pe langa dansatorii de tango de la diferite scoli, am avut parte de un spectacol cu un concept coregrafic creat de Razvan Mazilu. A fost atat de frumos incat n-am putut sa-mi dezlipesc ochii de pe scena :)) Din pacate totul s-a terminat foarte repede si voiam mai mult :D


   Melodia mea preferate este: Gente que si, este incredibil de frumoasa si desi habar n-am sa dansez tango ma face sa-mi doresc sa invat :))


   La inceput am facut poze, dar dupa aceea m-am hotarat sa filmez cateva momente din show, stiu ca este destul de lung filmuletul, dar merita vizionat (nu ma pricep foarte tare la editare :D):
    Spre final vreau sa mai spun ca ii admir foarte mult pe oamenii cu pasiuni, oameni care au curajul de a isi urma pasiunea, de a nu le fie frica de esec. Nu ma aflu printre ei, dar mi-ar fi placut. In special vreau sa ii felicit pe verisoara mea Andreea si prietenul/partenerul ei Andrei, pentru toata munca depusa si pentru ca si-au urmat pasiunea, va ADMIR foarte mult :*:*!
     Daca sunteti interesati de cursuri de tango argentinian Casa de Tango  ofera cursuri atat incepatorilor cat si celor cu experinta. Gasiti toate informatiile pe site si ii gasiti si pe Facebook Casa de Tango siiiii daca sunteti decisi sa incepeti, completand formularul rozaliu de pe site-ul lor primiti cadou un curs de initiere ♥     Cei din Timisoara ii mai pot prinde pe cei de la Narcotango pe 21 mai la Filarmonica Banatului Timisoara - Sala Capitol. Nu-i pierdeti :)  Ne revedem la anul Narcotango!    Nu sunt platita si nici nu primesc nimic gratuit in urma acestui articol (poate doar o imbratisare din partea verisoarei mele :D). Pur si simplu cred ca merita sa scriem si sa vorbim despre oameni care fac lucruri frumoase in viata.
Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*