Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Pensule Fraulein - Review - Partea a II-a

4.5.12

Hello! :)


   E atat de cald! Pur si simplu ma topesc, cand e frig imi doresc sa fie cald si cand e cald ma enerveaza tare :)) Oricum e clar ca nu sunt facut sa functionez pe caldura!!! Nu m-am bucurat nici de toamna, nici de primavara, ambele au fost mult prea scurte :/ E timpul sa termin ce am inceput ieri, sa va vorbesc despre cele 6 pensule ramase si sa va spun la ce concluzie am ajuns.

 Nu o sa mai iau denumirea pensulelor de pe site, o sa le denumesc eu :))

Pensula pentru fard 3:



   Moale, dar la fel ca si celalalte doua pensule de mai inainte este foarte complicat de utilizat, nu vrea sa stea produsul pe ea de nicio culoare. Nu pierde fire la spalare.

Pensula pentru fard 4:



M-as repeta deja, nu pot sa o folosesc pentru aplicarea fardului. Nu pierde fire la spalare.


Pensula pentru umbre (mare):



   Imi place foarte mult, o folosesc aproape la fiecare machiaj, nu pierde niciun fir la spalare.

Pensule pentru umbre (mica):





 Inca una dintre preferatele mele, perfecta pentru a aplica machiajul pe ploapa inferioara si chiar buna pentru un mic smudging :)) Nu pierde fire la spalare.

Pensula pentru sprancene:



  E perfecta pentru sprancene, nu am nimic de comentat, ba chiar pot sa o folosesc si pentru aplicareaa gel liner-ului. Nu poate decat sa ma bucure foarte mult faptul ca are dubla intrebuintare :)) Nu pierde fire la spalare.

Pendula pentru eyeliner:



   Prima pensula de genul pe care am folosit-o, la inceput mi-a fost teama de ea, dar pe parcurs m-am obisnuit, imi place foarte mult.


   12 pensule si doar 6 pe pot sa le folosesc :/ Cele pentru aplicarea fardului, desi sunt din par natural, dau impresia ca sunt facute dintr-un plastic de foarte proasta calitate. De altfel nu-mi place cum sunt facute, se dezlipesc foarte usor si se vede lipiciul. Merita achizitionat acest set? Sincer? Nu. Da, intra-devar, cele 6 pensule care imi plac sunt foarte bune si ma bucur ca le folosesc zilnic. Da, etuiul este foarte frumos si cu atrage atentia, dar nu pentru etui le cumparam. Care este rostul unui set de pensule, daca acesta nu este complet? Ii lipseste pensula de blending, una dintre cele mai importante pensule folosita intr-un machiaj. Si atunci ce sa faci cu un set, daca acesta nu este complet? Nu recomand acest set nici macar pentru incepatoare, prefer sa va recomand pensulele de la e.l.f., chair daca mai "chelesc" din cand in cand, cu ele poti face un machiaj al ochilor decent si sunt si ieftine (si eu detin cateva si le folosesc zilnic).

  Nu am incercat alte produse de la Fraulein, nu cunosc care este calitatea celorlalte produse, daca nu mi-au placut aceste pensule nu inseamna ca nu imi plac produsele lor, daca voi mai avea sansa sa testez produse Fraulein, o voi face cu cea mai mare placere. Mi se pare foarte important ca review-urile sa fie sincere ca oamenii sa stie ce sa cumpere, nu toti avem bani sa ii aruncam pe geam si sunt sigura ca vreti sa cumparati produse pe care le puteti folosi si de care va puteti bucura la fel ca si mine :)

   Asa cum am mentionat si ieri, produsul a fost primit spre testare, tot ce ati citit si ieri si astazi este parerea mea sincera despre acest produs.


Va doresc o seara minunata! V-am pupat :*:*