Pages

  • Home
  • About me
  • Beauty
  • Fashion
  • Lifestyle

Yves Rocher Sexy Pulp ultra volume mascara - Review ♥

17.4.12



Hey!

   In sfarsit am timp :) De cand asteptam momentul asta, ultimele zile au fost super aglomerate, m-am impartit peste tot, in general Sarbatorile ma streseaza incredibil de tare :D

  In urma cu doua saptamani am aflat ca cei de Yves Rocher au o oferta: la orice produs comandat se primea un mini gloss si un mini rimel si cum nu vreau sa pierd oportunitatea de a testa un nou rimel, am comandat imediat. Comanda mi-a ajuns saptamana trecuta si pot sa spun ca sunt incantata de ambele produse, cel mai mult ma incanta ambalajul, n-am reusit niciodata sa termin un rimel in 3 luni, asta pentru ca am mai multe si pentru ca nu ma machiez in fiecare zi.


   Rimel Yves Rocher Sexy Pulp - nu il gasesc inca pe site-ul din Romania, in Anglia pretul lui este de 9 lire cu reducere de 46% (pret intreg 18.90, serios?? e incredibil de scump);



   Descriere oficiala: 

   For an even more glamorous look!

Its generously curved brush perfectly hugs your lashes for lash-by-lash volume without clumping. Its creamy texture thickens and coats lashes without weighing them down for even more volume.

 Perie:


   Parerea mea:

   Din start va spun ca am ramas uimita de perie, e imensa :)), desi am genele destul de lungi, m-am cam mazgalit cu ea, dar imi place. Consistenta rimelului este una cremoasa, ceea ce ma incanta foarte tare, pentru ca nu-mi plac rimelurile apoase. Asa cum mentionez de fiecare data, relatia mea cu genele mele este una de love-hate, pentru ca desi sunt destul lungi, tot timpul stau drepte (greu de prins in poze, fir subtire si destul de deschise la culoare).


   Aplicat intr-un singur strat nu incarca genele si vad si putin volum, dar nu ceva spectaculos. De altfel imi place foarte mult faptul ca nu mi se pleostesc genele dupa aplicare (clestisorul meu de intors genele e incredibil de prost, n-am incercat sa aplic rimelul dupa ce le-am intors bine de tot :D, dar planuiesc sa-mi cumpar un alt cleste si o sa revin cu un mic update).

  
   Aplicat in doua straturi observ "piciorusele de musca" :)) nu aplic niciodata doua straturi de rimel, dar cred ca mai toate au efectul acesta...habar n-am :/


   Sunt foarte multumita de rimel, asa cum am mentionat mai sus, nu stiu daca peria se potriveste oricui, ma gandesc ca poate persoanelor cu gene scurte le va fi mai greu sa o foloseasca fara sa se murdareasca. Descrierea rimelului nu este chiar atat de departe de realitate, ceea ce ma bucura foarte mult. In schimb ma sperie pretul, cel mai scump rimel pe care il detin a  fost 35 de lei si n-as da mai mult de 50 de lei pe unul. Vom vedea ce pret va avea cand il von gasi si pe site.


   Sper ca ati avut parte de niste Sarbatori linistite si fericite :) Va doresc o seara minunata si pregatiti-va sa va "zapacesc" cu postarile mele de acum inainte :)) V-am pupat :*:*